У ці святкові дні хочеться підбити деякі підсумки минулого року, поділитися з вами нашими успіхами, а найголовніше — розповісти про плани на майбутнє. Для «Української охоронно-страхової компанії» минулий рік був знаменним. Перш за все, ряди нашої команди зміцнилися новими професійними кадрами, і важливо, що це відбулося в стратегічних напрямках — методологія, маркетинг, продаж. І позитивні результати не змусили на себе довго чекати. У компанії була проведена повна ревізія всіх пропонованих страхових продуктів, визначені напрямки коректування і розвитку програм страхування з урахуванням потреб наших шанованих клієнтів. Для цього проводилися маркетингові дослідження, вивчення особливостей сучасного ринку страхування України. Всі пропозиції та зміни пройшли через слухання на методологічній експертній раді, що активно почала свою роботу з травня 2010 року.
Так, наприклад, найзатребуваніший вид — автострахування — поповнилося новими програмами страхування КАСКО. Починаючи з 25 жовтня наші клієнти можуть обирати умови страхування з широкого спектру пропозицій, що відповідають найпримхливішим запитам. Якщо клієнт згоден на базовий комплекс послуг, він обирає програму «Класик», а якщо йому вистачає мінімуму опцій, тоді він обмежується програмою «Економ». У тому випадку, коли клієнт бажає отримати максимальний захист і цілу низку додаткових сервісів (первинне врегулювання асистуючою компанією, присутність аварійного комісара, евакуатор, юридична підтримка тощо), він обирає програму «Еліт». Для клієнтів компанії можуть бути цікавими такі програми: «До першого випадку» (страховий захист пропонується на один рік, і хоча діє лише до першого страхового випадку, відрізняється значно меншим страховим платежем); «50/50» (програма, що дозволяє зберегти половину страхового платежу, якщо впродовж дії договору страховий випадок не стався); «Профі» (програма для досвідчених водіїв із великим стажем керування); «Вік-енд» (захист вашого автомобіля здійснюється лише у вихідні та святкові дні); «Франшиза+» (ця програма розрахована на дисциплінованих водіїв і якщо страхові випадки не стаються, вартість страхового полісу невисока, але якщо все-таки такі події мають місце, то франшиза, встановлена договором, зростає удвічі після кожного такого випадку).
Разом із автострахуванням активно розроблялися нові програми щодо страхування майна квартир, страхування від нещасного випадку, страхування фінансових ризиків, а взагалі в планах компанії на наступний рік — рік п’ятнадцятиріччя компанії — розробка 15 нових страхових «продуктів».
Серед стратегічних напрямків розвитку компанії особливе місце займають відвертість і орієнтованість на клієнтів. Для цього 2010 року були розроблені нові рекламні проспекти, проводилася масштабна рекламна кампанія спільно із засновником нашої компанії — Державною службою охорони при МВС України. Вінцем цього співробітництва можна назвати створення сучасного контакт-центру на базі Центру монтажних послуг Держслужби охорони. Його оператори пройшли спеціальну підготовку і можуть не лише фіксувати страхові події, а й надавати кваліфіковані консультації щодо видів страхування і пропонованих програм.
Для того, щоб обслуговування клієнта проходило швидко та якісно (як на стадії укладення договору, так і на стадії післяпродажного супроводу), словом, щоб клієнт був задоволений, потрібні професійні кадри. Для вирішення цього завдання була створена Школа страхових агентів, яка 8 жовтня 2010 року відкрила двері своїм слухачам. Після проходження безкоштовних двотижневих курсів «Основи діяльності страхових посередників», її випускники — клієнтські менеджери — отримують не лише іменні сертифікати, а й усі необхідні знання для початку самостійної роботи. Варто зауважити, що постійне навчання (школа, закріплення куратора, наставництво з боку провідних страхових агентів компанії, систематичні тренінги) дозволяє забезпечувати нам обслуговування клієнтів на рівні екстра-класу.
Системний підхід у вирішенні поставлених завдань, злагоджена робота співробітників головного офісу і страхових агентів, організація додаткових точок продажу, дозволили цього року практично вдвічі збільшити збір страхових платежів порівняно з 2009 роком і вийти на показник 38 млн. грн. Ми особливо вдячні кожному з 60 наших представників у всіх куточках України за виконану роботу. 2011 року ми плануємо підсилити роботу з підготовки й перепідготовки страхових кадрів, а збори страхових платежів вивести на рівень 50 млн. грн.
Управління роздрібних і альтернативних продажів, спільно з управлінням маркетингу, готує 2011 року як гранично прості пакетні комплекти програм страхування, так і ексклюзивні пропозиції для клієнтів, а також численні акційні й бонусні пропозиції до 15-річчя компанії.
Напередодні цих добрих і світлих свят дозвольте від імені колективу «Української охоронно-страхової компанії» і від себе особисто привітати вас із Новим роком та Різдвом Христовим! Побажати вам міцного здоров’я, кохання, успіхів, якомога більше радісних днів у році, що настає, процвітання й добробуту вашим сім’ям. А головне — не забувайте про страхування, адже ви купуєте не просто страховий поліс, а й спокій (якщо нічого не станеться) або страхову виплату (якщо станеться страховий випадок).