Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Стратегія пенсіонера: дожити до електронного обслуговування

15 вересня, 2016 - 10:56
ФОТО РУСЛАНА КАНЮКИ / «День»

Кабмін затвердив стратегію модернізації та розвитку Пенсійного фонду до 2020 року. Вона передбачає запровадження до кінця 2016 року можливості обслуговування громадян, незалежно від місця мешкання, в будь-якому відділенні фонду. Щоправда, таку можливість, за словами його глави Олексія Зарудного буде забезпечено на рівні громад. Також планується ввести можливість електронного пенсійного обслуговування і створити єдину базу електронних пенсійних справ. Також Зарудний анонсував скорочення 255 своїх управлінь і 2 тисячі співробітників 2017 року. На жаль, глава фонду нічого не сказав про можливість скорочення черг у вузьких і задушливих коридорах відділень, в яких літнім людям доводиться вистоювати годинами.

Газета: 
Рубрика: