Міністерство економічного розвитку і торгівлі України за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку представило перший експортний бренд України, який допоможе покупцям по всьому світу просувати українську продукцію на міжнародні ринки.
«Експортний бренд має сильний вплив на позитивний імідж країни. Інакше кажучи: що сильніший бренд України, то успішнішим буде український експорт. Це — кредит довіри до товару, і, разом з тим, ми говоримо про Україну як про державу, яка є надійним партнером для інших країн... Місія експортного бренду — сформувати потужний бренд України як надійного торговельного партнера у світі. Це — платформа для побудови і зміцнення позицій українських експортерів на світовому ринку», — сказав віце-прем’єр.
Відтепер кожен український експортер зможе користуватися репутацією всіх інших українських експортерів, незалежно від галузі, обіцяють ініціатори проекту.
За словами віце-прем’єра Степана Кубіва, експортний бренд України створить стійкий візуальний зв’язок між різними галузями і секторами економіки, об’єднавши різні за асортиментом і типом товари й послуги під єдиною стилістикою.
«Наприклад, успіх українського IT допоможе іншим українським експортерам, експортним товарам і послугам зайти на міжнародні ринки, сформувати клас, якість та інноваційність», — зазначив він.
Кубів також повідомив, що вперше експортний бренд буде представлено на національному стенді України в межах масштабної виставки імпортних товарів 5—10 листопада в Шанхаї (Китай).
Віце-прем’єр відзначив, що створення бренду «не коштувало українському бюджету жодної копійки».
За словами керівника програм співпраці Представництва ЄС в Україні Штефана Шлейнінга, загальна вартість фінансування на створення бренду становила близько 50 тис. євро. «Це гроші Європейського Союзу, які були надані в межах ініціативи EU4Business», — сказав він.
* З англійської — «торгуй з Україною»