Цього тижня працівники «Київметробуду» закопали в землю поблизу станції метро «Тараса Шевченка» перші секції тунелю квадратного перерізу. Фактично з цієї миті можна відраховувати початок будівництва четвертої вітки Київського метрополітену, на яку чотириста тисяч жителів масиву Вигурівщина-Троєщина чекають уже 32 роки.
До святкування Дня Києва з’являться перші 10 метрів двох тунелів. Саме біля них нинішній голова Київської міської адміністрації Олександр Попов переріже стрічку, що знаменує початок грандіозного будівництва. У «Київметробуді» стверджують, що ці конструкції будуть збудовані за рахунок компанії. «У нас поки головне завдання закінчити станцію «Теремки». Хоча можемо почати одночасно будувати й метро на Троєщину. Але поки на ці цілі фінансування не надходило. Будуть гроші — будуватимемо», — зазначив глава прес-служби «Київметробуду» Валентин Кейбіс.
Нагадаємо, що перша черга Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену складатиметься з шести станцій: «Глибочицької» (пересадка на «Лук’янівку»), «Подільської» (пересадка на «Тараса Шевченка»), «Суднобудівної» (на Рибальському острові), «Труханова острова», «Затока Десенка», «Райдужна». Притому «Затока Десенка» спочатку через невеликий пасажиропотік буде законсервована. На споруду першої черги треба 700 мільйонів доларів. Київська влада зараз розглядає кілька варіантів фінансування. Один з них — залучення коштів приватного бізнесу. За стабільного фінансування першу чергу можна побудувати за три роки. Надалі ця лінія піде на Троєщину вздовж проспекту Маяковського, а від Лук’янівки, через вокзал «Київ-Пасажирський» до аеропорту «Київ» у Жулянах.