Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Українське взуття завойовує Канаду

Експерт: виробникам необхідно максимально адаптувати свою продукцію під специфіку споживчих вподобань
28 лютого, 2019 - 10:44

Шість провідних українських виробників взуття взяли участь у міжнародній виставці Toronto Shoe Show, яка проходила в Торонто з 20 до 22 лютого. На виставці було представлено понад 700 брендів канадських та європейських виробників взуття і гарнітури.

Українську взуттєву галузь представляли такі відомі торгові марки, як: Belsta (м. Білгород-Дністровський, один із найбільших виробників домашнього взуття в Україні); Caman (м. Бровари, пошиття стильного чоловічого та жіночого взуття, а також спеціалізованого спортивного взуття); KaDar (м. Луцьк, виробництво чоловічого взуття у стилі casual); Kredo (м. Хмельницький, зимове взуття на підошві з ЕВА); Litma (м. Хмельницький, широкий вибір гумового взуття); Olteya (м. Житомир, виробництво жіночого шкіряного взуття).

«П’ятеро з шести українських виробників відправили зразки продукції канадським партнерам, три угоди — на фінальній стадії. Це чудове досягнення для компаній, які вперше представили свою продукцію на канадському ринку лише півроку тому», — відзначає канадський експерт проекту CUTIS Філ ЗВІБЕЛ (Phil Zwibel).

За його словами, для успіху на північноамериканському ринку українським виробникам необхідно максимально адаптувати свою продукцію під специфіку локального ринку та споживчих вподобань.

«Дуже позитивно, що українські виробники так швидко подолали цей шлях і знайшли покупців», — каже Філ Звібел.

Українська місія на Toronto Shoe Show 2019 відбувалася за програмою U CAN Export Канадсько-українського проекту підтримки торгівлі та інвестицій (CUTIS).

«Вільна торгівля з Канадою — це безумовний позитив для України, яка стоїть перед завданням диверсифікації експортних потоків. Поєднання високої якості з розумною ціною може стати перевагою для українського бізнесу в Канаді, що на своєму прикладі доводять вітчизняні виробники взуття. Відсутність експортних мит для української продукції — суттєвий аргумент для початку співпраці з Канадою», — зазначає директор проекту CUTIS в Україні Ігор САНЖАРОВСЬКИЙ.

Нагадаємо, 1 серпня 2017 року набула чинності Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою, (Canada-Ukraine Free Trade Agreement, CUFTA), яка передбачає скасування ввізних мит на 98% українських товарів. У свою чергу, Україна погодилася скасувати тарифи на 72% канадських товарів. На частину канадського експорту мита скасовуються не одночасно, а протягом трьох, п’яти і семи років.

ДОВІДКА «Дня»

Канадсько-український проект підтримки торгівлі та інвестицій (проект CUTIS) — це п’ятирічна (2016—2021 рр.) ініціатива уряду Канади, спрямована на зменшення бідності в Україні шляхом нарощування експорту з України до Канади та інвестицій із Канади до України. Проект фінансується урядом Канади через Міністерство міжнародних справ Канади і впроваджується Конференційною радою Канади (Conference Board of Canada) у співпраці з Канадсько-українською торговою палатою (Canada-Ukraine Chamber of Commerce). Проект CUTIS реалізує програму підтримки експорту до Канади U CAN EXPORT у п’яти пріоритетних секторах: одяг, взуття, меблі, кондитерські вироби та ІТ-послуги.

Алла ДУБРОВИК-РОХОВА, «День»
Газета: 
Рубрика: