Аналітики інвестиційної компанії Foyil Securities прогнозують ріст українського фондового ринку в період перед виборами 2010 року.
Аргументи експертів наступні: історично було зафіксовано зростання індексу ПФТС у 2-3 рази перед виборами президента в 2004 та Верховної Ради в 2006 році. Так, наприклад, у вересні 2004 року індекс знаходився на рівні 110 пунктів, а вже у лютому 2005 року ринок показував 346 пунктів. Така ж картина спостерігається і перед виборами у 2006 році — вересень 2006 індекс ПФТС становить 390, натомість у лютому 2007 — 779.
«Рух фондового ринку вгору перед виборами пояснюється доволі просто, — пояснює віце-президент та директор Департамента інвестиційного консалтингу Foyil Securities Дмитро Мошкало. — Як правило, іноземні інвестори покладають надію на прихід нової вдали, а разом із тим і нової політики, яка призведе до розвитку економіки країни. Так було і в 2004 році, коли західні інвестори очікували від демократичної політики кардинальних змін у економіці, та в 2006-ому, коли зміна прем’єр-міністра могла стабілізувати економічні процеси».
За даними аналітиків інвестиційної компанії, найцікавішим сектором для інвестування є машинобудування. Особливу увагу аналітики рекомендують звернути на акції, наприклад, «Мотор Січі», ціна якої збільшилася в 2 рази із вересня 2009 року: з 950 гривень до 1808 гривень за акцію; Сумського машинобудівного заводу, імені Фрунзе, акції заводу зросли з 33 гривень за акцію у вересні 2009 року до 58 гривень у грудні 2009 року.
Поступове відновлення економіки у 2010 році повинно позитивно вплинути на обсяги вантажоперевезення в Україні, також вважають у компанії. Тож, за словами аналітика Руслана Патлавського, оскільки близько 85% вантажообігу країни відбувається за рахунок залізничних перевезень, а близько 70% вагонів Укрзалізниці використовуються з перевищенням їхнього ефективного строку використання, відновлення економічного зростання в наступному році повинно підвищити цікавість інвесторів до акцій вагонобудівних підприємств України, в тому числі до акцій Стаханівського та Крюківського вагонобудівних заводів.