У жовтні мультиканальний рітейлер «Фокстрот. Техніка для дому» провів урочистості з нагоди відкриття двох нових магазинів «з нуля».
12 жовтня урочисто відкрився новий «Фокстрот у м. Київ, ТРЦ Lavinamall, вул. Берковецька, 6д, (1340 м2). А 19 жовтня в м.Хмельницький, у ТРЦ «Оазис» (вул.С.Бандери, 2а, відбулося свято нового «Фокстроту» (торговельна площа 800 м2).
У ці дні також святкували відкриття оновленого магазину містяни та гості Кривого Рогу (бульв. Вечірній, 31, торговельна площа 654 м2). На усіх святкових заходах до відкриття нових чи оновлених «Фокстротів» для покупців були організовані геймерскі турніри, автограф-сесії, кулінарні майстер-класи, курси від стилістів у beauty-секторі тощо.
Крім того, в жовтні розпочали роботу в технічному режимі ще три нові магазини «Фокстрот» в Україні:
• у м. Дніпро, пр-т Слобожанський, 31д, ТЦ «Наша правда», (торговельна площа 760 м2),
• у м. Вараш Рівненської області, пл. Незалежності, 10, ТРЦ Orange, (397 м2),
• у м. Нова Каховка, вул. Паризької Комуни, 55, ТЦ «Оскар», (850 м2).
Нові магазини оснащені ергономічним обладнанням, торговельний простір організований на контрасті різних світлових зон під різні категорії товару й з урахуванням userflow і userexperience торговельної мережі.
КОМЕНТАР
В’ячеслав ПОВРОЗНIК, виконавчий директор мережі «Фокстрот. Техніка для дому»:
— Новий формат «Фокстротів» — це не лише візуальна складова, яка продовжує стилістику Уельса та Шотландії як символу досконалості. На початку сезону ми оновили ключові бізнес-процеси для поліпшення купівельного сервісу споживачів: розробили нову систему клієнтської доставки товару, попрацювали над збільшенням швидкості покупки, розширили асортимент за рахунок постачальників на їх складах. Для роботи у високий сезон саме ці новації стануть запорукою лояльності споживача до бренду «Фокстрот» та драйвером його росту.
ДОВІДКА
Мережа побутової техніки та електроніки «Фокстрот. Техніка для дому» налічує 161 магазин у 90 обласних і районних центрах України, загальна торговельна площа об’єктів становить 153 тис. кв. м. Компанія «Фокстрот» є абсолютним лідером у категорії магазинів побутової техніки за рівнем впізнаваності бренду, відвідування і покупок (81,2% за даними TNS Ukraine, MMI 2018/1. ЦА: Все 20-55 дохід середній +). За даними similarweb.com інтернет-магазин foxtrot.ua відвідують щомісяця 5,3 млн користувачів інтернету. Кількість учасників програми лояльності «Фокс клуб» станом на середину 2018 року перевищила 7 млн відвідувачів.