TCL Communications оновила бренд ALCATEL ONE TOUCH та суттєво переглянула стратегію просування своєї продукції на українському ринку. Один із ключових висновків —потрібно зближуватися із споживачем, зокрема, спілкуватися з ним його рідною мовою. В планах українського представництва запустити через 2 тижні україномовний сайт. Про це розповіла журналістам під час прес-сніданку в рамках музичного фестивалю «Джаз Коктебель» (власне бренд ALCATEL ONE TOUCH був smart-спонсором музичного свята.—Ред.) директор представництва TCT Mobile Europe S.A.S. в Україні Римма Галаса. Зблизитись зі споживачем в компанії намагаються і через соціальні мережі, зокрема, через Facebook. «У нас є сторінка на Фейсбуці, яка працює всього півтора місяці, але кількість відвідувачів цієї сторінки вже становить близько двох тисяч», — відзначають в компанії. Як зауважила під час презентації пані Римма, основний акцент під час розробки нових телефонів робився на сучасних ультра тонких смартфонах. Але в ассортиментні й лінійці є й особливі мобільні телефони — для людей літнього віку та зі спеціальними потребами (великі цифри, кнопка SOS, озвучення набору номера тощо). В компанії наголосили, що нова лінійка доступна за ціною та проста у використанні. «Сьогодні склалася така ситуація, що людина, яка купує телефон, повинна бути, передусім, технічним спеціалістом, аби освоїти користування смартфоном. Ми — технологічна компанія, для якої найголовніше зручність та доступність. І наше виробництво завжди було спрямоване на те, щоб зробити телефон, який і по дизайну, і по своєму внутрішньому наповненню був близький для людини. Це стосувалось як і тих телефонів, що були першими, так і нової лінії смартфонів», — відзначила Римма Галаса.