Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

«Волинянка» потребує швидкої допомоги

21 жовтня, 1997 - 00:00

Фонд держмайна України вирішив до 30 березня 1998 р. виставити на некомерційний конкурс за гроші 55,11% акцій ВАТ «Луцький автомобільний завод». Вартість пакету - 10,5 млн. грн. Статутний фонд підприємства - 18,99 млн. грн., він поділений на 75,99 млн. акцій, номінальною вартістю 25 коп.

Генеральний директор підприємства Володимир Гунчик оцінює інвестиційні потреби підприємства, необхідні для завершення реконструкції заводу, для підготовки та серійного виробництва автомобіля «ЛуАЗ 1301», у $50 млн. Сьогодні Луцький автомобільний завод майже монопольно випускає малолітражні вантажопасажирські???? автомобілі підвищеної прохідності, а також виготовляє до них причепи й запчастини. Частка «ЛуАЗу» на українському ринку таких машин становить 75%.

Порівняльна статистика: 1990 року тут було виготовлено 16 тис. автомашин, торік - 116. Як сказав кореспондентові «Дня» Володимир Гунчик, цього року зійде з конвеєра 120 машин. Тож, аби вижити, заводчани вирішили вийти на ринок ще й із санітарним автомобілем для села. Зразки спеціалізованої «Волинянки» були виготовлені лише за два місяці. Робота велася, за завданням обласного управління охорони здоров'я, з урахуванням усіх його побажань. Тому новинка має ряд переваг перед попередніми моделями. Зокрема, має значно вищу прохідність, і до того ж ціну, що майже удвічі нижча за вартість російського всюдихода, який випускається на УАЗі, - 13 - 15 тис. грн.

Дирекція заводу добивається державного фінансування невеликої партії «швидкої допомоги» від ЛуАЗу - 50 автомобілів. Тобто по два автомобілі на кожну область. Вони експлуатуватимуться в регіонах, і за наслідками буде ухвалено рішення, чи варто цю новинку ставити в серію.

Тим часом нові автомашини пройшли перші випробування на станції «швидкої допомоги» Луцька. Зарекомендували себе надійними.

Олег ПОТУРАЙ, «День»
Газета: 
Рубрика: