У цих законопроектах міститься багато протиріч щодо діючого законодавства. Наприклад, коли продаєш товар, то повинен виписати податкову накладну, а на це має право тільки юридична особа. Чи утримуватиме Міноборони спеціальний апарат для виписування податкових накладних за всі військові частини, котрі займатимуться цією діяльністю? Якщо після укладання договору інша сторона подасть позов до арбітражного суду, то хто, яка юридична особа представлятиме інтереси військової частини в суді?
Вихід військових частин на ринок — надзвичайно небезпечне явище. Скажімо, пропонується корпоратизувати підприємства Міноборони шляхом їх перетворення у відкриті акціонерні товариства. Їх засновником буде Міноборони. А якщо утвориться якесь МММ — хто відповідатиме? Хто буде банкротом у разі банкрутства? Пропонується також кошти від продажу акцій розподіляти таким чином: Міноборони — 60%, на відшкодування витрат, пов’язаних із приватизацією підприємств — 10%, на кредитування технічного переоснащення приватизованих підприємств — 30%. Виникає запитання: а збитки розподілятимуться у такій самій пропорції? Якщо кредити не повертатимуться, то їх буде списано на Держбюджет?
Є речі, які не можуть бути приватизовані, комерціалізовані. Не може командир військової частини бути комерсантом. У нього інші завдання: обороноздатність країни. А намагання заробляти гроші на обороні, на мою думку, свідчить про кримінальні наміри.