Меблі-невидимки
Японський дизайнер Токудзін Йосіока створив колекцію невидимих меблів, пише lenta.ru, посилаючись на The Scotsman. Лінійка нових меблів від японського дизайнера отримала назву «Невидимки». Йосіока висловив думку, що нові меблі здатні справити на людей велике враження. «За допомогою «Невидимок» ви зможете ніби ширяти в повітрі. Присутність самого об’єкту стає другорядною, а на перший план виходить його емоційна дія на людину», — пояснив концепцію колекції дизайнер. Йосіока розповів виданню, що для «Невидимок» звичні предмети інтер’єру — такі, як столи та стільці — були виконані з полікарбонатного пластика, який і створює ефект «невидимості». Зазвичай прозорий полікарбонатний пластик використовують для створення світлопропускних крівель, теплиць, навісів для басейнів, перегородок у офісах та інших об’єктів. Колекція меблів «Невидимки» буде представлена споживачам на виставці в Мілані. Відкриття експозиції заплановане на вівторок, 13 квітня.
Шоколадний салон
Єгипет першим із країн Близького Сходу прийняв у себе Міжнародний шоколадний салон. До Каїра з’їхалися найвідоміші в світі «солодких справ майстри». Уже на вході відвідувачів салону зустрічали Сфінкс і піраміди Гізи, відлиті з шоколаду. Їстівні копії традиційних символів Єгипту можна було скуштувати абсолютно безкоштовно, повідомляє РІА «Новости». Оригінальну страву — шоколадні суші й роли — запропонував відвідувачам відомий мережевий ресторан японської кухні. Але далеко не всі зуміли оцінити екзотичне поєднання сирого лосося та солодощів. Зате майстер-клас із приготування гарячого шоколаду зі спеціями викликав справжній ажіотаж. Кожен із учасників «солодкого свята» прагнув здивувати гостей: хтось відливав із шоколаду дамські сумочки й черевички, а хтось майстрував цілі скульптурні композиції. «Я щодня роблю якого-небудь музиканта. Сьогодні — сурмача, а завтра планую зробити скрипаля, тож до кінця салону в мене буде цілий оркестр», — розповів один із учасників шоу. А цікавинкою салону стало «шоколадне дефіле». Разом із професійними моделями незвичайні вбрання й аксесуари з їстівними елементами демонструвала й перша красуня Єгипту. Міжнародний шоколадний салон уже побував у Парижі, Москві, Нью-Йорку, Пекіні, Шанхаї й інших містах. Організатори «солодкого шоу» впевнені: якщо подібні свята частіше проводитимуть на Близькому Сході, місцеві жителі мають усі шанси наздогнати європейців, які лідирують у світовому споживанні шоколаду.
Діамант-груша
Рідкісний блакитний діамант, який раніше входив у Колекцію тисячоліття (Millennium collection) компанії De Beers, продано на аукціоні Sotheby’s за 6,4 мільйона доларів, повідомляє офіційний сайт аукціону. Діамант у формі груші вагою 5,16 карата було продано з аукціону в Гонконгу. Організатори торгів оцінювали вартість діаманта між 4,6 мільйона доларів і 5,8 мільйона доларів, проте остаточна ціна перевершила всі їхні очікування. Покупцем стала Аліса Мусаєфф, яка живе в Лондоні й займається торгівлею коштовностей. «Ця річ неповторна, й вона має подобатися людям, вони повинні усвідомлювати її цінність. Ми бачимо її цінність, і я сподіваюся, наші клієнти також побачать її», — наводить слова купувальниці агентство Рейтер. Діамант був одним із 12 коштовних каменів, що входили до Колекції тисячоліття De Beers, фахівці компанії збирали її не одне десятиліття, зазначає Рейтер. Блакитні діаманти є одними з найрідкісніших каменів, їхній колір обумовлений наявністю певного хімічного елементу, що з’явився на етапі формування структури каменя. Директор Sotheby’s у країнах Азії Патті Вон зазначила, що, на її думку, «люди шукають рідкісних товарів високої якості, які важко знайти на ринку». У цілому, на нинішньому аукціоні було продано лотів на 52,4 мільйона доларів, що стало рекордною сумою за всю історію торгів, на які виставлялися коштовності.