«День» постійно підтримує локальні громадські ініціативи, спрямовані на покращання якості життя в регіонах, на збереження архітектурної, мистецької спадщини, природних багатств, ширше кажучи — на збагачення українського простору й насичення його новими сенсами.
Тому цього року одна з наших символічних «корон» — керівнику туристичної компанії «Київські фрески» Анжелі Савченко. Ця суперенергійна жінка (щоб переконатися, варто лише зазирнути в її «Фейсбук») є промоутером не тільки внутрішнього туризму, а й справжньої «української України». Це прискіпливий краєзнавець, котрий вивіряє свій фактаж з істориками та чиї екскурсії є реальними просвітницькими мандрами. «Людей треба виховувати і розвивати», — переконана Анжела Савченко, яка, крім того, намагається дивитися на всі куточки нашої країни незамиленим оком. «Я завжди підозрювала, що схід і центр України не менш цікавий, ніж захід, — говорила Анжела Савченко в інтерв’ю «Дню». — Просто, на мою думку, не зовсім об’єктивно працюють у нас ЗМІ, особливо телебачення: вони «вчепилися» в один Львів і напрямок Західної України та його постійно тиражують, хоча він уже настільки розтиражований, що у цьому немає сенсу» (див. матеріал «Свято може бути інакшим» на сайті «Дня»). «Коли комусь бракує Львова, то мені бракує завше духу Слобожанщини й аскетизму Полісся», — написала пані Анжела у себе на «Фейсбуці», і власне багато з її цьогорічних екскурсій — саме в ці краї. А загалом, відзначаючи у січні 2016-го 10-річчя своєї організації, Анжела Савченко написала про своїх друзів-екскурсантів: «Не знаю, чи є інші, що стерли на бездоріжжях України стільки шин, зазирнули у стільки міст і містечок від північного заходу до південного сходу, від південного заходу до північного сходу, від півдня на північ, хто вже обміряв ногами крейдяні гори Донбасу, вдихнув на повні груди українського безмежного степу, з висоти птаха милувався Карпатами, веслував на байдарках Пслом і Ворсклою, і ходив по Дністру й Дніпру у Києві, Запоріжжі й Дніпропетровську, хто спускався у соляні шахти Соледару і піднімався на Говерлу, хто пройшов стільки парків і природних заповідників, хто побачив стільки замків, храмів і монастирів, хто відвідав стільки музеїв, хто знає стільки театрів і концертних залів України не на афішах, а з самих залів...»
Тому корона «Дня» — за туристичне просвітництво (до речі, «туристсько-просвітницькою організацією» свою компанію назвала сама пані Анжела). Адже це саме та «внутрішньоукраїнська інтеграція», яку вже 20 років з ініціативи Лариси Івшиної пропагує «День».