Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

АРТ-МОЗАЇКА

4 грудня, 2009 - 00:00


Етно-рок-джаз, або Шторм від Скрипки

У Одеському мюзик-холі «Уточкін» відбувся перший повноформатний концерт лідера гурту «ВВ» Олега Скрипки та джаз-бенду «Забава». Цей творчій проект невтомного експериментатора та шукача нових музичних форм розташувався на перехресті джаз-кабаре 30-х років, українського романсу, французького шансону та класичного рок-н-ролу, повідомляє УНІАН. Ця прем’єра «зробила трохи галасу в Одесі». В першому відділенні концерту пролунали твори львівського пісняра Богдана Весоловського з нової сольної платівки Олега Скрипки «Серце у мене вразливе... «, а після антракту закрутився калейдоскоп світових хітів у досить незвичних інтерпретаціях. Наприклад, феміністичний марш «Rien De Rien» перетворився на реггі, «Черемшина» стала блюзом, «Fever» — запальним чардашем, романтична балада Сальваторе Адамо «Tombe La Neige» несподівано обернулась на «циганочку з виходом», а «Весна», стилізована під R’N’B часів НЕПу, взагалі змусила одеську публіку співати хором. Оркестр тричі виходив на біс, публіка аплодувала стоячи. За словами одного з гостей концерту, «це був справжній шторм! Все було так, як наче на одній сцені зустрілися Леонід Утьосов, Елвіс Преслі та... Олег Скрипка!» Того ж вечора було підписано новий контракт: друге шоу Олега Скрипки та джаз-бенду «Забава» пройде 9 грудня і, як кажуть, «місце зустрічі змінити не можна» — знову Одеса!


Життя, театр і танець

9 грудня в Палаці «Україна» виступить незвичайний колектив із Севастополя — Театр танцю під орудою Валіма Єлізарова. Це перший і єдиний у світі хореографічний театр, заснований на стилістиці бального танцю, став візитівкою не лише Севастополя та Криму, але й усієї України. Репертуар Театру танцю складається з барвистих шоу-програм, а зміна ритмів і костюмів робить їхнє видовище незабутнім для глядачів. Усі вистави севастополців розповідають про кохання, і ставлять тему стосунків чоловіка й жінки. Репертуар театру включає такі різні постановки, як «Собор Паризької Богоматері», в основу якого ліг відомий мюзикл французького композитора Ричарда Каччіанте та ліричне «Фуете». Так, «Кармен» на безсмертну музику Бізе та Щедріна, перенесе публіку до далекої Іспанії — до світу буремних пристрастей і небувалих любовних інтриг; вистава «Вальс про вальс» подарує нестаріючі мелодії, в «Аргентинському танго» на сцені бушуватимуть два вогні, між якими крига, а в «Пігмаліоні» від сюжету знаменитої п’єси Бернарда Шоу залишено лише «каркас», на який нанизуються танцювальні номери найрізноманітніших стилів: хіп-хоп, вальс, румба і рок-н-ролл.

— Танець — абсолютно особливий вид мистецтва, — говорить хореограф Валім Єлізаров. — Через танець людина пізнає навколишній світ, вчиться взаємодіяти з ним. Танці відновлюють душевне та фізичне здоров’я, ліквідують стреси. Танець дозволяє розповісти навколишнім про свої переживання й почуття... У постановках Севастопольського театру танцю публіку зачаровує філігранна майстерність акторів, прекрасні костюми і спецефекти. Всі номери чудово ілюструють масштаб і творчі можливості колективу. До речі, при Севастопольському театрі танцю постійно діє школа танців. Кожен, хто бажає, може оволодіти технікою бального танцю в європейській та латиноамериканській програмах, або навчитися танцювати в таких популярних стилях, як хіп-хоп, стріт-данс, сальс, мамбо, передає Аліса АНТОНЕНКО.

Газета: 
Рубрика: