На ринку творів мистецтва поставлено черговий світовий рекорд. За відомостями газети The New York Times, голівудський магнат і мільярдер Девід Геффен продав належне йому полотно художника Джексона Поллока за $140 млн.
Про угоду говориться за словами неназваних експертів, сам Геффен від коментарів відмовився, пишуть izvestia.ru. Якщо все ж таки буде отримане офіційне підтвердження, факт безсумнівно ввійде до історії арт-ринку. Попередній рекорд тримався вельми недовго: в червні цього року король косметики Рональд Лаудер заплатив $135 млн. за «Портрет Адель Блох-Бауер» пензля Густава Клімта. Двома роками раніше за $104 млн. з аукціону Sotheby’s пішов «Хлопчик з люлькою» Пабло Пікассо. У цій сфері, можна з певністю сказати, йде гра на підвищення.
Опосередковано версія про нинішню угоду підтверджується тією обставиною, що минулого місяця Геффен розлучився з двома іншими роботами зі своєї колекції. Полотна корифеїв абстрактного експресіонізму Джаспера Джонса та Віллема де Куннінга було продано ним за загальну суму $143,5 млн. Говорять, що таким чином мільярдер акумулює кошти на придбання газети The Los Angeles Times.
З тих же заокеанських чуток, покупцем картини Поллока став мексиканський фінансист Девід Мартінес, який фанатично збирає твори малярського модернізму. Картина з лаконічною назвою «№ 5», створена 1948 року, явно пасує до його колекції. Один із родоначальників так званої нью-йоркської школи Джексон Поллок уславився роботами в манері «дрипінгу» — простіше кажучи, він розкидав фарби прямо з банок на розстелені на підлозі полотна. Це спонтанне малярство принесло йому популярність, яка абсолютно його доконала: перепробувавши всі способи лікування від алкоголізму та депресії, Поллок загинув у автомобільній катастрофі 1956 року. І перетворився на легенду. Ціни на його роботи неухильно зростають. І ось — світовий рекорд!