26 березня в Національній опері України вперше виступить легендарна грузинська танцівниця Ніна Ананіашвілі разом із балетною трупою Тбіліського театру опери та балету ім. Захара Паліашвілі, яку вона очолює як художній керівник
— «Вечір балетних прем’єр» пройде в рамках урочистостей, присвячених 20-річчю встановлення дипломатичних відносин між Україною та Грузією. Відбудеться прем’єра чотирьох одноактних балетів, у яких буде класика і сучасний танець: Duo Concertant — хореографія Джорджа Баланчина на музику Ігоря Стравінського, Falling Angels — хореографія Іржі Киліана на музику Стівена Раїха, «Принади маньєризму» — хореографія Олексія Ратманського на музику Франсуа Куперена і «Сагалобелі» — хореографія Юрія Посохова на музику Іосеба Кечакмадзе, Реваза Лагідзе, Георгія Цабадзе і Мераба Мерабішвілі, — розповіла «Дню» прес-секретар продюсерського центру «Софіта» Аліса МАЛИЦЬКА. — До Києва приїде трупа у складі 30 осіб. За час перебування Ніни Ананіашвілі на посаді художнього керівника балетної трупи у Тбіліському театрі опери та балету з’явилося 27 нових спектаклів, чотири з яких побачать кияни.
Ананіашвілі не почепила на цвях свої пуанти, як передбачали деякі закордонні ЗМІ, а й нині радує публіку своєю майстерністю. Її глядачі побачать у «Принадах маньєризму». Цей дотепний, вишуканий спектакль спеціально для Ніно поставив Олексій Ратманський. Нашим балетоманам ім’я цього танцівника і хореографа добре відоме. Дитинство Олексія минуло в Києві, кілька років у середині 1980—1990-х він був солістом Національної опери. Згодом — прем’єром Данського королівського балету, очолював балетну трупу Великого театру в Москві, а нині — хореограф American Ballet Theatre.
У Duo Concertant, окрім танцівників, задіяні музиканти, яких з легкої руки Баланчина інтегровано до балетної історії про кохання. Falling Angels — балет одного з найзапитаніших і найтитулованіших хореографів сучасності Іржі Киліана. Балет «Сагалобелі» хореограф Юрій Посохов спеціально поставив для Тбіліського театру. Юрій Посохов (до речі, теж наш славнозвісний земляк) настільки захопився Грузією, що під враженням поставив балет. У ньому хореограф мовою пластики, використовуючи деякі елементи грузинських народних танців і музики, створив поліфонічне полотно.