Метою доброчинного проекту українського журналу Elle став збір коштів для допомоги Будинку дитини імені Городецького (в селищі міського типу Ворзель). Це спеціалізований заклад, в якому живуть діти віком до 4-х років з ураженням центральної нервової системи і позбавлені батьківського піклування. За задумом організаторів, акція проходить у кілька етапів.
Шести провідним українським дизайнерам було запропоновано зшити нові, власноручно спроектовані вбрання з готових джинсів марок Lee Cooper і Levi’s. Взяти участь в акції погодилися гуру українського подіуму Лілія Пустовіт, Андре Тан, Вікторія Краснова, Ірина Каравай, а також молоді і перспективні Вікторія Чикулай (що працює для бренда Nota Bene Luvi) і Наталя Каменська. Дизайнерській фантазії надали абсолютну волю. Єдина умова — це денім.
Результати джинсових творчих пошуків вітчизняних модельєрів публіка змогла оцінити 26 липня в одному з люксових київських ресторанів. Цього дня було проведено доброчинний аукціон, де кожний охочий гість зміг придбати модель, що сподобалася. Аукціон являв собою міні- шоу з виходом професійних моделей, одягнутих в денім-вбрання, на суд публіки. Цікавою була сама постановка. Дівчата дефілювали з пластмасовими немовлятами на руках — на підтримку основної мети дійства, а образи їх були об’єднані акцентованими темними очима і «збитими» об’ємними зачісками.
Лілія Пустовіт презентувала джинсову сукню-конструктор з численними замками і застібками. Її витвір гості вечора оцінили в 2500 гривень. Цікавий жакет створила ексцентрична Ірина Каравай. Темний денім, скроєний в химерну форму жакет доповнився стразами і оригінальним елементом-«рюкзачком» на спині. Витвір дизайнера пішов з молотка за 1400 гривень.
Традиційно великий ажіотаж викликала модель популярного нині у світських колах дизайнера Андре Тана. Модельєр не став вигадувати велосипед і створив спідницю хоча і не простого крою, але порівняно з роботами інших дизайнерів, доволі мінімалистичну. Після тривалих змагань претендентів на вбрання право на його володіння виборола головний редактор журналу Elle Нанна Морозова, заплативши не більше й не менше 3000 гривень. Директору за модою цього ж часопису Соні Забузі дістався фаворит вечора за 4000 гривень. Це сукня від дизайнера-початківця Наталі Каменської. Її вбрання насправді виявилося найбільш незвичайним. Пишна джинсова сукня середньої довжини з додатковими елементами (рукава і нашивки на спідниці) з білої лакованої шкіри. Володарка найбільш ефектного вбрання ділиться враженнями про акцію: «Мода і добродійність чудово можуть об’єднуватися. Це демонструє останній аукціон, який проходив в рамках Ukrainian Fashion Week не далі як восени. Гроші, які були виторгувані (якщо я не помиляюся, це була сума на $250 тисяч — дуже вражаюча), наочно засвідчують те, що мода може мати і гуманітарну функцію. Соціальна мода може бути актуальною. Є сила-силенна прикладів, коли дизайнери і зірки роблять якісь добродійні кампанії, прибуток від яких перераховується у ті або ті фонди. Це дуже шляхетна місія і, сподіваюся, її буде підтримано. Це вже не перша така акція, що проходить за останні півроку тут, в Україні. Гадаю, ті темпи, які є — правильні».
Усього за допомогою аукціону організаторам вдалося зібрати досить непогану суму — 12 700 гривень. Але ця сума не остаточна. Свій внесок у добродійний проект можуть зробити також читачі журналу Elle, проголосувавши за джинсову модель, що сподобалася, яку вони зможуть побачити в журналі, за допомогою SMS. Крім цього, 50% коштів від вартості вхідного квитка на вечірку, що відбулася, також буде перераховано на потреби дітей.
Вечір же продовжився релаксом — пісенним марафоном з участю гуртів ТНМК, С.К.А.Й., Бумбокс і інших виконавців, також, до речі, завсідників доброчинних вечорів.