Цей творчій проект здійснюється Національним порталом академічної музики Music-review Ukraine. Відкрити перший концертний сезон організатори запросили відомого молодого піаніста, лауреата міжнародних конкурсів Дмитра Онищенка (Львів).
За плечима одного з самобутніх українських музикантів покоління тридцятирічних уже багато серйозних здобутків, знаків професійного визнання. Зокрема Дмитро виборов перші премії на міжнародних конкурсах піаністів — ім. Володимира Крайнєва (2000, Харків), пам’яті Володимира Горовиця (2001, Київ). А 2007 рік приніс Онищенку перемогу на двох форумах — Міжнародному конкурсі ім. Х. Віанна да Мотта в Лісабоні та на батьківщині, де його виступ на конкурсі ім. М. Лисенка журі оцінило найвищими балами. Важливою віхою своєї біографії Дмитро вважає й участь у Міжнародному конкурсі ім. П. Чайковського в Москві. Там він став першим піаністом в історії цього змагання, який завоював звання лауреата як представник України. Нині в доробку Д. Онищенка двадцять сольних компакт-дисків із музикою романтичної та класичної доби! Активно гастролюючи за кордоном, він завжди з піднесенням виступає в Україні, зокрема в рідному Львові, де здобув освіту в музичній академії й має численних шанувальників свого таланту.
Концерт у столиці музикант присвятив творчості Й.-С. Баха, Р. Шумана, Й. Брамса, П. Чайковського та С. Рахманінова, назвавши програму «Мандрівка у часі».
«Піаністична інтонація Дмитра Онищенка відверта і щира, а в хвилини емоційного піднесення вона сповнена великої внутрішньої сили. Манера інтонування визначає особливий ритм гри: він любить сповільнювати течію музики, вслухаючись у важливі для неї інтонації», — такими словами свого часу наділила юнака професор Львівської національної музичної академії ім. Лисенка Наталія Кашкадамова. Справді, виконавська манера Дмитра приваблює не лише віртуозністю, що в найкращому вимірі йому притаманна, а глибиною прочитання творів. Його туше різноманітне, відповідає характеру образності, при цьому властивою є широка амплітуда нюансування. Важливою рисою індивідуальності піаніста виокремлюється поліфонічність мислення: вся фактура, чи то головні лінії, чи підголоскові утворення, чи фоновий матеріал під пальцями Дмитра набувають організованості, відкриваючи таїни авторського смислу. Зокрема «Чакона» Баха — Бузоні в трактуванні Онищенка постала об’ємною, наче храмова споруда, вирізьблена вправною рукою архітектора. Натомість цикл п’єс «Крейслеріана» Шумана, одна із вершин пера німецького романтика, запам’яталася високою напругою нестримних емоцій звукового потоку, що досягалося завдяки яскравій артикуляції при швидких темпах. Не випадково видатна аргентинська піаністка сучасності Марта Аргеріх назвала інтерпретацію шуманівського полотна Д.Онищенком найкращою. Данину віртуозності в концерті піаніст віддав, представивши «Варіації на тему Паганіні» Брамса, — практично доволі складну партитуру, засновану на прийомах великої техніки. Проте навіть у переважаючій бравурності митець знайшов острівці заглибленості в роздум, повністю переконавши слухачів своїм тлумаченням брамсівського твору.
На завершення вечора прозвучали трагічні за змістом «Три музичні моменти» Рахманінова, які, відображаючи рефлексію доби Срібного віку, вражаюче перегукувалися з трагізмом нинішньої суспільної ситуації в Україні.
Ця програма фортепіанної музики принесла насолоду слухачам і водночас гордість за гідного представника української фортепіанної школи Дмитра Онищенка.