Новий голівудський фільм «Час відьом» (режисер — Домінік Сена) є сумішшю костюмованої драми і трилера. Для Сени це перша спроба роботи з історичним матеріалом. Починав цей режисер-середняк досить цікаво: після зйомок музичного відео (наприклад, до альбому Джанет Джексон «Rhythm Nation 1814») Сена випустив «Каліфорнію» — дорожній трилер із молодими Девідом Духовни і Бредом Піттом, причому Пітт досить нестандартно грав поганого хлопця, серійного вбивцю. Автомобільний бойовик 2000 року «Викрасти за 60 секунд» із Ніколасом Кейджем і Анджеліной Джолі вельми поступався попередній картині за рівнем режисури, ще менш помітно пройшла на екранах авантюрна драма «Пароль Риба-меч» (2001, із Джоном Траволтою). Вочевидь, намагаючись злякати зал Середньовіччям, режисер розраховував залучити нових глядачів.
Сюжет стрічки «Час відьом» відбувається в XIV столітті. Європа потерпає від чуми. Винуватицею епідемії визнають юну відьму (Клер Фой). Аби перемогти чуму, над відьмою мають провести особливий ритуал, описаний в рідкісній книзі, що зберігається у віддаленому абатстві... У ризиковану експедицію вирушають хрестоносці-дезертири Бемен (Ніколас Кейдж) і Фелсон (Рон Перлман), які посварилися з церквою, — лише у такий спосіб можна уникнути страти за ухилення від служби. Компанію їм складають ще двоє вояк — шахраюватий провідник і ченець.
«Час відьом» режисер намагається збудувати за сюжетною схемою небезпечної дорожньої пригоди. Середньовіччя тут лише як антураж; немає жодних спроб хоч трохи передати (зрозуміло, в авторському розумінні) атмосферу тієї епохи. Акцент зроблено на боротьбу простих людей зі всемогутнім і винахідливим злом, на створення псевдоісторичного трилера. Тут і аварії, і люті голодні вовки, і навіть зомбі.
На жаль, головних критеріїв жанру — страху, напруженості — у фільмі не додержуються. Кажучи іншими, давно відомими словами: мене лякають, а мені не страшно. Сена впадає у всі тяжкі, використовує і різкі звуки, експлуатує гримерів, аби перетворити частину акторів на пекельне кодло та всі ці спроби враження не справляють. Належної відчайдушної боротьби немає, всі монстри здаються вже сотні разів використаними в інших, набагато жахливіших фільмах. Кейдж грає одноманітно як ніколи, помітно, що ця роль у нього не викликала відповідної зацікавленості. Нечиста сила спокушає бідного лицаря без особливого успіху, а ось випробування нудьгою бідна кінозірка не витримує — ще одна невдача не найгіршого американського актора. А в цілому, «Час відьом», схоже, поповнить список фільмів-одноденок.