Юлія АЙСІНА, дизайнер:
— Щодо колірної гамми, трендової у сезоні «весна—літо-2011», то переважатимуть пастельні тони. Варто зауважити, що спокійні та благородні відтінки завжди виглядають багато, елітарно і респектабельно. Тому жінка, в гардеробі якої вони є, завжди у виграші. Також досить цікавим у переліку стильних колірних рішень нового сезону є пристрасний яскраво-червоний і яскравий салатовий тон. Вони, безперечно, притягують увагу, розставляють потрібні акценти, є невід’ємним атрибутом святкового настрою. Речі салатового та яскраво-червоного кольорів, у моїй колекції не мають нічого спільного з кітчем — це витриманий баланс між жіночністю та пристрастю, реальністю та грою... Також у своїй колекції я використовувала вкраплення коралового кольору, оскільки цей ніжний тон відповідає за позитивні емоції жінки. Трендовим у весняно-літньому сезоні обіцяє бути взуття на танкетці. Насправді, практичність і зручність можуть виглядати воістину жіночно та ефектно. Жінки в новому сезоні ні в якому разі не мають бути затиснуті у вузькі рамки. Свобода — на першому місці, говорять трендові в теплому сезоні вільні силуети. Кашемір, шовк, а також одяг, виконаний ручною в’язкою, — невід’ємний «маст-хев» теплого сезону 2011. А сьогоднішнім «трендсеттером» є в’язка «на вилці» — з її допомогою виходять ажурні узори. Ці м’які, приємні до тіла речі мають усі шанси стати найулюбленішими атрибутами жіночого гардеробу, адже вони володіють позитивною енергетикою і магічною аурою, що можна відчути навіть візуально.
Зінаїда ЛІХАЧОВА, дизайнер:
— Жінка, яку намагаюся показати я, — це образ сильної і, разом із тим, чуттєвої особи, який можна виразити формулою «етно-модерн». У своїй новій колекція я спробувала розкрити тему сучасної етнічної моди, що вписується в ритми міста, використавши власні напрацювання принтів. Можна сказати, що я реалізувалася тут не лише як дизайнер, але і як художник. Щодо речей «маст хев» у сезоні весна—літо-2011, то я вважаю, що в гардеробі кожної українки в будь-яку пору року і незалежно від модних тенденцій має бути оберіг, що допомагає їй трансформувати і оберігати її жіночу енергію і захиститися від усілякого негативного впливу. Це може бути сукня з відповідним принтом, аксесуар у вигляді фартуха (йдеться про елементи традиційного українського костюма), вінок, шийна прикраса. Головне — аби це було вашим символом, який ви відчуваєте.
Олена БУРЕНІНА, дизайнер:
— Навіть найкрасивіша дівчина вважає себе в чомусь не гарною і намагається зробити себе прекраснішою. Переважає певне прагнення до абсолюту, що я і спробувала показати у своїй новій колекції, яка вийшла досить сміливою, незвичайною, яскравою і, можливо, навіть дикою. Я хотіла привернути увагу до генетичних експериментів, що позбавляють людство індивідуальності. Адже зараз виростити людську руку так само легко, як і морквину. Всього лише перекроївши ДНК, красуня, якій щось у собі не подобається, може змінитися. До речі, в музиці на нашому показі було закодоване ДНК вівці. Стосовно трендів нового сезону, то переважатимуть речі світлих тонів: бежевого, сірого, ніжно-зеленого кольору. Але, оскільки нам усім властива подвійність, модним буде контраст, тобто яскраві кольори: синій, помаранчевий, жовтий, що символізують життя.
Наталія КАМЕНСЬКА, Олеся КОНОНОВА, дизайнери:
— Жінка в нашій колекції весна—літо-2011 — це «жінка в собі», жінка, яка не потребує додаткових прийомів, аби привернути увагу. Вона цінує єство речей, і, в першу чергу, своє єство. Особливість її образу криється в компіляції зовнішньої стриманості і різноманітті фактур. Стриманість в одязі ми пропонуємо проявити в строгості крою, білому, бежевому, чорному та червоному кольорах. А різноманіття фактур — у використанні шкіри й мережива, шовку й трикотажу. Жіночність, елегантність, внутрішня сексуальність, простота в засобах самовираження і багато сенсу в образі — ось ті речі, що, на нашу думку, мають переважати у вбраннях нового сезону. Тому в гардеробі кожної українки мають бути прямі або ж вільні сукні до середини коліна або ж до полу, вільні брюки, що розкльошуються до низу, піджаки і жилети-смокінги, спідниця-плісе і спідниця-шорти в крупну складку. У взутті можна сміливо експериментувати, з’єднавши туфлі-лодочки і туфлі на шнурках зі вбраннями різної довжини та брюками.
Юлія АНДРЕЄВА, дизайнер:
— Свою колекцію нового сезону я присвятила природі, чомусь дуже природному. Адже справа не в назві, а у змісті. Трендовим, на мою думку, буде образ сильної дівчини, яка не побоїться одягнути шифонову сукню з грубими черевиками. Тому в моді буде багатошаровий і асиметричний крій убрань з шовку, шифону, бавовняного і віскозного трикотажу у відтінках рожевого, оливкового, коричневого, червоного, чорного, бронзового, золотого і зеленого кольорів. Обов’язково в гардеробі кожної дівчини в новому теплому сезоні мають бути спідниці всякої інтерпретації: до полу, до коліна. Я їх пропоную носити з грубими черевиками з постареної шкіри, або ж із босоніжками на двобарвній платформі з ременями і металевими пряжками.
P.S. За сприяння в організації інтерв’ю з президентом Національної палати моди Італії паном Маріо Бозеллі («День», №191 від 21 жовтня 2010 року) «День» дякує авіакомпанії Austrian Arlines і компанії BMW. Особлива вдячність — оргкомітету Українського Тижня Моди.