У Львові в галереї «Дзига» триває виставка «І ти, Бруно» Володимира Кауфмана, створена з приводу скандалу щодо зникнення фресок Бруна Шульца. Це творча спроба, своєрідний коментар-відгук на сам факт знищення твору мистецтва в тому приміщенні, в якому його створено. Бруно Шульц визнаний вже як геніальний мистець, твори якого потребували уваги давно.
Володимир Кауфман висловив погляд на процес демонтажу, вважає це процесом, від якого розпочалася вся історія. Він ставить під питання те, чи варто було демонтувати фрески. Питання це потребує дослідника реставратора — в такий спосіб питання не вирішується як фактичне.
Мистецтво стало поза процесом виконання твору, об’єкт, на думку Кауфмана, сам здатний представити проблему, яку відтворити складно з точки теоретичного осмислення. Спроба є вдалою, її розшифрувати варто на основі судження про мистецтво як про рівень світоглядний, який долає забуття. Процесом творчості є не факт викрадення фресок, митця цікавить можливість їх демонтажу.