Здавалося, нарешті дочекались весни. Все поволі прокидається, стає тепліше, не тільки надворі, а і на душі, в передчутті радощів, сонця та літа... Однак, все в якусь мить, ніби, скасувалось, чи відмінилось. Причиною стала пандемія коронавіруса, що охопила увесь світ. На вимушеному карантині опинилися, музеї, школи, ресторани... Люди опинилися вдома, сам на сам. Не оминуло і театри, зокрема Чернігівський академічний обласний музично-драматичний театр ім. Т.Г.Шевченка.
Як живеться акторам, режисерам, та творчому колективу в період обмежень, адже карантин позбавив можливості виходити на сцену, спілкуватись з глядачем, що є сенсом життя для багатьох творчих людей. Проте, щоб легше пережити режим самоізоляції та не впасти у хандру, чернігівський драмтеатр радо відкриває двері усім охочим, та продовжує працювати, щоправда не наживо, а у віртуальному просторі.
Творчі особистості активно шукають нові форми спілкування з глядачами в режимі онлайн. Тож на сторінці в Фейсбуці театру з’явилась низка креативних відео. Це була мистецька акція під назвою «Улюблені рядки», де актори читають вірші українських та світових класиків: Т. Шевченка, І.Франка, В. Шекспіра, Л. Костенко, Б.І. Антонича, та сучасних постмодерністів Юрія Іздрика та Сергія Жадана.
Не менш цікавими та актуальними є бліц-знайомства з акторами у соцмережі, де вони відповідають на сім питань анкети про творчість, театр, мистецтво, та свої театральні мрії. А глядачі, в свою чергу долучаються і задають власні запитання у коментарях. Це дає змогу прокласти місток у спілкуванні глядачів з улюбленими акторами, та ближче познайомитись один з одним.
Окрім цього не припиняється основна робота над випуском нових вистав. Художній керівник театру Андрій Бакіров готує для чернігівського глядача одразу дві прем’єри: «Приборкання норовливого» за п’єсою Ярослава Стельмаха та «Небезпечні зв’язки» за п’єсою Крістофера Хемптона. Паралельно працює молода режисерка Анастасія Кузик над виставою «Чорна комедія» за п’єсою Пітера Штеффера. Почалась робота над оновленою версією «Запорожця за Дунаєм» П. Гулака— Артемовського (режисерка Віра Тимченко), та над виставою «На полі крові» за творами Л.Українки (режисер Денис Федєшов). Репетиції проводяться в месенджері та зумі, у форматі відеоконференцій.
Тож, життя триває. І навіть в умовах карантину важливо не занурюватись у потік негативної інформації, страхів, та депресій. А дихати на повні груди, читати, творити, креативити, розвиватись... Адже карантин не означає зупинку та бездіяльність. І колись він обов’язково закінчиться, а ми повернемось до звичного яскравого та театрального життя.