Тетяну Калиту мистецькій спільноті Києва зайвий раз представляти не треба. Це людина, яка неодноразово виставляла практично всіх найкращих київських живописців. Галерея «Калита Арт Клуб» стала справжнім осердям висококласного мистецтва.
Минулої осені, втім, після багатьох років успішної роботи на Печерську, галерея була змушена шукати нове приміщення. Тепер же можна сказати, що нова домівка «Арт-клубу» не згірша, ба навіть краща за попередню. З жовтня галерея розташовується на вулиці Малопідвальній, неподалік від Майдану, у двох просторих залах, де можна проводити не тільки виставки, а й концерти (найближчий уже заплановано — виступ легендарного дитячого хору «Щедрик» 13 січня ввечері). Експозицією відкриття став Topos — добірка полотен київського класика Юрія Химича, створених під час поїздки художника до Фінляндії у 1968 році.
«КРИНИЦЯ», 2016 Р.
Нині в «Калита Арт Клубі» — персональна виставка Катерини Косьяненко «Пейзаж» — серія робіт, створених за мотивами натурних етюдів 2004—2016 років. Локаціями виступили ландшафти правого берега Дніпра, лівобережні рівнини, Канівське море й пагорби під Каневом.
«ВЕЧІРНІЙ АВТОБУС» 2016 Р.
Ці роботи виглядають відчутно слабшими за ті, що зазвичай виставляються в галереї; якщо, умовно кажучи, кольори Вайсберга, Придувалової, Ахри, Аполлонова — звичних авторів Калити — дають глибину сенсів, багатющу гру значень, скомпоновані вигадливо та з фантазією, то Косьяненко здебільшого лишається на поверхні, у полоні набагато більш монотонних прийомів.
«ДВА ГОРОДИ», 2016 Р.
Але, власне, «Пейзаж» не суперечить тому доробку Калити, що й уславив її галерею. Незалежно від того, слабший чи сильніший добір картин на стінах «Арт-Клубу» — але глядач або глядачка, заходячи тепер уже на Малопідвальну, завжди знатиме, що побачить свято кольору, матиме цей безцінний подарунок у наш доволі безбарвний час.
Виставка «Пейзаж» триватиме до 8 лютого. Наступною у галереї «Калита Арт Клуб» буде персональна експозиція Бориса Когана.