Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

У колуарах

28 березня, 2003 - 00:00


Після показу публіка не розійшлася. Спілкувалася, попиваючи шампанське. Ризикуючи порушити розряджену атмосферу цього світського клубу, нам все-таки вдалося поспілкуватися з деякими гостями, жінками, які про моду знають практично все. Яке ж їхнє враження від побаченого?

Оксана ХАНТ:


— Це дуже цікава і самобутня колекція, яку відрізняє неймовірний шик, властивий, до речі, нашому менталітету, але на який мало хто з дизайнерів здатний зважитись. З одного боку, Сергій використовує найбільш актуальні тенденції європейської моди, з іншого — він дуже український дизайнер, чим я щиро пишаюсь. Особливо мене захоплює кількість і якість ручної роботи в його колекції. Відкрию вам секрет: вишивки на замовлення Сергія робили в одному з монастирів.

Світлана СУРКІС:


— Я бачила багато колекцій Сергія, і якщо оцінювати їх за п’ятибальною системою, то цій би я поставила п’ять з плюсом. Не все, що було представлено, як говориться, моє, але не було жодної речі, яка б не сподобалася. Шик — стиль, який не виходить з моди.

Іоланта БРУНЕТТІ-ГЕТЦ, Надзвичайний і Повноважний Посол Італії в Україні:


— Дуже оригінальна й актуальна колекція. У ній Сергій поєднав речі, які не поєднуються: спортивний стиль і шик. Я вважаю, що він останнім часом помітно виріс як дизайнер.

Марина ОСИКА:


— Якщо говорити тезово, то колекція шикарна. Хоч попередня була більше мені до смаку («День» розповідав про неї. Нагадаємо, що її було витримано виключно в чорному кольорі і присвячено образу Жаклін Кеннеді. — Авт. ). Усi провідні світові дизайнери в цьому, і не тільки в цьому сезоні орієнтовані на східну тематику: сьогодні в моді японська кухня, японський одяг, японська духовність, навіть спорт. Сергій зумів використати цю тему по-своєму, зі смаком поєднуючи етнічні мотиви, гламурні, елементи спортивного стилю. Колекцію відрізняє висока якість шиття і велика кількість ручної роботи. У наших дизайнерів (у того ж Сергія або Лілії Пустовіт) якість шиття взагалі вище, ніж у колекціях прет-а-порте будь-якого західного модельєра. Можливо тому, що у нас не розвинена мода як бізнес, українські дизайнери вимушені створювати кожну колекцію від кутюр, що й означає вище шиття. Але з іншого боку, в нас уже з’явилися люди, у яких є і потреба, і можливість купувати шитий одяг.

Газета: 
Рубрика: