Мистецтво вітражів зародилося в Європі, а в нашій традиції з’явилося порівняно нещодавно. Довгий час вітражами прикрашали лише значні будівлі культурного призначення: театри, книгозбірні, музеї.
Зараз вітражами стали прикрашати і приватні будівлі. Сергій Селезньов розповідає, що найчастіше ескізи, які йому приносять, розраховані на використання сучасної технології, проте він використовує лише старовинну технологію, в якій пропрацював понад тридцяти років. По суті, вона складніша, але відкриває ширші можливості в створенні відтінків, робота виходить якіснішою, більш насиченою.
«Я працюю в старовинній техніці, яку придумали тисячу років тому: використовую свинець і паяння. Квадратний метр свинцю важить практично десять кілограмів, плюс скло — виходить двадцять-двадцять п’ять кілограмів», — підкреслює кримський художник-монументаліст Сергій Селезньов.
Виставку вітражів і графіки було представлено в сімферопольському Будинку художника. Як вітражист Селезньов усе життя працює в Кримському художньо-виробничому комбінаті... Його монументальні роботи з кольорового скла тішать око відвідувачів санаторіїв, книгозбірень і культурних центрів на суходолі, а також «ходять» морями і океанами на атомному ліхтеровозі «Севморпуть» (вони називаються «Морська далечінь», «Космічний простір», «Нові міста» та інші).
Вітражі Сергія Селезньова експонувалися в Дюсельдорфі, Гейдельберзі та інших містах Німеччини. Нині твори митця перебувають у музейних колекціях Росії, Фінляндії, Кувейту, Ізраїлю, і звичайно ж, у Сімферопольському художньому музеї.