Наталія Пономарчук — потужна, харизматична, яскрава, талановита жінка-диригент в українській симфонічній музиці.
Визнання здобула після того, як стала лауреатом першої премії Національного конкурсу диригентів імені Стефана Турчака 1998 року. Хоча вже на останньому курсі навчання в Київській консерваторії (клас Алліна Власенка) працювала диригентом оркестру Національної радіокомпанії України. Наталія є також дипломантом II Міжнародного конкурсу диригентів ім. С. Прокоф’єва. Як запрошений диригент виступала за програмою гастрольних турне в престижних концертних залах Іспанії (Мадрид, Барселона, Корунья, Валенсія, Більбао, Сан-Себастьян, Сантьяго), Португалії (Лісабон, Порто), Італії (Мілан), Польщі (Варшава) та ін. Співпрацювала з Оркестром української музичної академії в Чонгкінг (Китай), Симфонічним оркестром м. Анкара (Туреччина), Симфонічним оркестром Мічоакан в Морелії (Мексика), Симфонічним оркестром Естадо до ЕспірітоСанто (Бразилія).
Від 2003 року Наталія Пономарчук очолює Академічний симфонічний оркестр Дніпропетровської філармонії, від 2009-го є другим диригентом Національного симфонічного оркестру України. Від недавнього часу вона є головним диригентом Київського камерного оркестру Національної філармонії України. Власне це й буде її перший концерт з Київським камерним у новому статусі.
Програма «Чарівний подих Відня» включає твори австрійських класиків ХІХ — початку ХХ століть. Головна ідея полягає в тому, щоб представити основні стадії епохи романтизму від початку до її кінця. А тому всі твори, попри те, що вони були написані на різних етапах еволюції музичної мови, об’єднує елегійно-меланхолічний, романтичний характер. Прозвучать: Квартет Франца Шуберта «Дівчина і смерть» (у перекладенні для струнного оркестру Густава Малера), «Пісні мандрівного підмайстра» і знамените Адажієто із П’ятої симфонії Малера, а також струнний квартет Langsamer Satz для двох скрипок, альта і віолончелі Антона Веберна у перекладенні для оркестру — твір, який є найбільш раннім у творчості одного з представників нововіденської школи.