Режисер Андрій Приходько звернувся до твору іспанського класика XVII ст. Педро Кальдерона, одного з кращих драматургів, який писав у жанрі «плаща та шпаги».
— Серед п’єс цього відомого автора найбільш популярними є комедії «Дама-примара», «З коханням не жартують» (до речі, у 1994 р. постановку цього твору на сцені нашого театру здійснив знаний режисер В. Опанасенко) та філософська драма «Стійкий принц». Знаменита п’єса Педро Кальдерона де ла Барка «Життя — це сон» вперше була представлена публіці в 1635 році. Вона написана в період розквіту іспанської літератури і стала одним зі знакових творів своєї епохи. У ній драматург найбільш повно розкрив справжню сутність людського буття і натури. Найвідомішими зверненнями у театрі до п’єси «Життя — це сон» були легендарні постановки В. Мейерхольда та О. Таірова на початку ХХ ст., — нагадала керівник літературної частини Театру імені І. Франка Наталія ПОНОМАРЕНКО. — Сюжет п’єси є фантастично театральним (в цьому також відчувається обізнаність автора із законами театру).
Режисер Андрій Приходько розказав, що його перше звернення до п’єси Кальдерона «Життя — це сон» відбулося у 1996 р. на сцені Театру ім. Вахтангова. В 2004 році він здійснив нову постановку твору у Києво-Могилянській академії.
— Я дуже давно мріяв поставити «Життя — це сон» із київськими акторами, — зізнався Андрій ПРИХОДЬКО. — Вони поєднують у собі надзвичайну глибину з гротескністю, необхідною для прочитання твору Кальдерона. Театр я розумію як пошуки джерела з допомогою виноградної лози. Кальдерон — це вічне джерело. У своїх текстах він уклав повноцінну модель буття...
Нині тривають репетиції вистави. У постановці зайняті актори: Сергій Калантай, Володимир Ніколаєнко, Андрій Романій, Олексій Зубков, В’ячеслав Хостікоєв, Тетяна Луценко, Богдан Буйлук, Марія Моторна та інші.