Результати дослідження «Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів ЗМІ», яке провела київська соціологічна компанія InMind на замовлення МГО Internews, показують, що довіра українців до ТБ та інтернет-медіа за останній рік суттєво знизилась. Так, 54% респондентів відповіли, що довіряють новинам на національних телеканалах, в той час як у 2016 році цей показник становив 58%, 2015-го — 61%. На запитання, наскільки ви довіряєте новинам у інтернет-ЗМІ, в 2016 році 52% опитаних відповіли, що довіряють, а в 2017-му таких відповідей лише 48%.
У травні-червні цього року представники InMind опитали 4048 респондентів. Під час презентації результатів дослідження директор Internews в Україні Вейн Шарп відзначив один із головних, на його думку, висновків дослідження — сталу фіксацію критичнішого ставлення українців до ЗМІ. Тривожним показником згаданого опитування є те, що за останні три роки зросла довіра українців до російських медіа: російському ТБ у 2016 році довіряли 3% опитаних, а в 2017-му — 6%; російським інтернет-медіа у 2016 році довіряли 7% людей, а цього року — 10%.
Ще одним цікавим результатом дослідження є фіксація росту популярності в Україні соціальної мережі «Фейсбук». Після запровадження обмеженого доступу до низки російських інтернет-ресурсів частка їхніх користувачів серед українців значно знизилась, зокрема тих, які використовували російські соціальні мережі «Однокласники» та «Вконтакті» для отримання новин. У 2016 році з мережі «Однокласники» новини дізнавалися 16% респондентів, а в 2017 році таких було вже 10%. Показники «Вконтакті» знизилися з 27% (дані за 2016 рік) до 20% у 2017 році. Аудиторія соцмережі «Фейсбук» в свою чергу значно зросла за рік. В 2016 році вона становила 36%, а за даними 2017 року вона зросла до 43%. Користувачі також стали частіше дізнаватися новини з «Фейсбуку» — в 2016 році таких був 21%, а в 2017 році їх частка зросла до 31%.