Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

"Агромагазин": ласкаво просимо?

20 червня, 1997 - 00:00

- До "Телеклубу" нашої газети надійшло вже декілька листів, автори яких обурені тим, що "дуже корисна і потрібна", на їх думку, передача "Агромагазин" (УТ-1) донедавна стала виходити не о 6 ранку, як раніше, а о 8.45, коли всі сільські жителі уже давно працюють...

Наталія Черешинська, керівник творчої групи й ведуча "Агромагазину".

- Справді, у мережі мовлення нас "пересунули". Проти нашої волі. Нині йдуть переговори з керівництвом Національної телекомпанії України, але нам пропонують "скоротитися" до 4 хвилин, щоб увійти до програми "Доброго ранку, Україно!" Це суперечить структурі, формі, завданням передачі. "Агро" - це не просто один із сюжетів у різнобарвній мозаїці новин. Ми стараємось будувати свою програму не в ритмі інформаційного обвалу, а більш спокійно, як ділову, партнерську розмову. Сільський глядач часто може дозволити собі купити лише районну газету, ми ж стараємось "добути" ту інформацію, ті відомості, які допоможуть дізнатися: що, де виробляється, придумано, бажано - у межах всієї України, враховуючи інтереси й потреби і тих, хто порається на грядках, і рядового фермера, і керівника фірми або підприємства.

На жаль, нам заборонено в ефірі давати інформацію - яку прираховують до рекламної - про виробників інвентарю, продукції, тому багато глядачів звертаються за такими відомостями безпосередньо до нас у редакцію, що, безумовно, подовжує для них шлях вирішення проблем. Я впевнена, що необхідні якісь пільги для діяльності з координування зв'язків між виробниками й споживачами сільськогосподарської продукції, а не просто "невтручання" в розвиток того, чим займається 40% працюючого населення країни. До речі, "Агромагазин" здатний простежувати і проблеми конкретних галузей або ринків збуту. Проте має бути дозвіл на це, якщо вже не сприяння. Поки ж існують лише обмеження.

Через нестачу в Національній телекомпанії вільних машин і бензину самі хазяї нерідко допомагали передачі з транспортом для виїзду на зйомки! Зараз керівництво телекомпанії дозволяє відрядження лише в радіусі 50 км від Києва. Можна подумати, що далі сіл не існує, а лише "степная кобылица мнет ковыль". Та що там казати: на УТ навіть не існує редакції сільгосппрограм. "Агромагазин" належить до творчого об'єднання "Громада", яке, в принципі, призначено для випуску пізнавальних програм.

Проте ж їжу, перед тим як вона потрапить до нас на стіл, мають десь виробити. І непогано про це було б не лише знати більше, але й по можливості допомогти тим, хто нас годує.

Ігор КРОТКОВ
Газета: 
Рубрика: