Медіа-експерти, соціологи, філософи, діячі культури і взагалі громадські лідери нерідко скаржаться на те, що на нашому телебаченні немає розумного контенту. «День» уже давно заповнює такі «прогалини» на ринку друкованої преси, але тепер виходить і на нову перспективну форму — телепрограми з редакційних круглих столів. На відміну від більшості ток-шоу, де «на манежі зазвичай все ті ж», а серйозні теми в момент перетворюються на пустопорожні скандали чи популістські заяви, гості «Дня» ведуть розмову на зовсім іншому рівні. І це відзначають телеканали, які хочуть бачити свого глядача освіченим. Уже неодноразово «День» вів онлайн-трансляцію круглих столів із редакції. Вручення премії імені Джеймса Мейса цьогоріч можна було побачити в ефірі таких телеканалів, як «Еспресо TV», «112 Україна», «Радіо Свобода», «5 канал», «Культура», ТВі... А нещодавно «День» освоїв нову перспективну форму співпраці з регіональним телеканалом «СК-1». Відтепер найважливіші круглі столи редакції — в ефірі для житомирян.
«Ми вирішили дати нашому телеглядачеві можливість інтелектуально розвинутися. Людям потрібно більше аналітичної інформації, а не тільки те, що лунає в новинах, — каже продюсер телеканала «СК-1» Микола КОВАЛЬЧУК. — Тому ми вирішили співпрацювати з «Днем» і транслювати у своєму ефірі круглі столи, які відбуваються в редакції. Нашому глядачеві цікавий такий контент, актуальні теми в більш розширеному варіанті, гості «Дня». Великі телеканали живуть у швидшому ритмі, і вони не можуть розкривати в повному обсязі певні теми. Натомість наші телеглядачі отримують не коротку інформацію, а цілісну картину, чують ґрунтовні думки професіоналів і можуть зробити для себе висновки, що дуже важливо. До речі, після перших зйомок круглого столу «Дня» на тему «Політика пам’яті. Як знання історії допоможе нам перемогти» знімальна група ділилася вдома враженнями. Найбільше був вражений режисер, який після зйомок сказав мені, що його настільки зацікавила програма, що він хотів би навіть купити книжки «Бібліотеки «Дня» для своєї сім’ї. Це — найкраща реклама для порушеної теми.
У добу Інтернету і куцих заголовків ми втратили цю можливість спокійно обмірковувати й обговорювати проблему. Чому у нас немає хороших світоглядних програм, які формують націю? Тому що для загальнонаціональних каналів вони не є рейтинговими і на них не можна продати велику кількість реклами. Відповідно, цю роль у нормальній державі має виконувати суспільне телебачення — створювати контент під кутом зору нацбезпеки, давати своїм глядачам глибшу аналітичну інформацію, формувати мислячих людей і процес самоідентифікації нашого народу — те, що влада останнім часом намагалася якнайбільше розмити. Такий канал міг би перебрати на себе історично-просвітницьку функцію. І це телебачення не повинно залежати ні від держави, ні від політиків, ні від бізнесу, має оплачуватися громадянами й відповідно працювати на українців і для них», — підсумовує продюсер каналу.
Інформаційно-розважальний телеканал «СК-1» на терені Житомирщини досить молодий, але амбіційний — для виробництва телепродукту використовує кінотехнології, а мовлення одразу ведеться в HD-форматі (високоякісне). Після того як півроку тому мовник повністю оновився, на нього почали дедалі більше звертати увагу. Канал навіть намагається конкурувати з Інтернетом, часто даючи в ефірі прямі включення з місця подій і формуючи у свого глядача ефект присутності «тут-і-тепер». На сьогодні мовник виробляє близько трьох годин на день власного продукту, а також запускає формат відеоблогів. Крім того, «СК-1» надав для журналістів міста телемайданчик, технічне забезпечення і запропонував спробувати свої сили як громадське телебачення. За словами продюсера каналу, ця ініціатива уже має попит. «Зазвичай ЗМІ — закриті, ми ж хочемо співпрацювати, комунікувати, стати майданчиком, на якому жителі міста зможуть розвивати свій творчий потенціал». Поки що канал присутній у кабельних мережах Житомирської області, а також його програми можна переглянути на мобільних пристроях і Smart-TV.