Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Держава промотуватиме підготовку до Євро-2012

15 травня, 2009 - 00:00

Широкомасштабна промо-кампанія рекламуватиме нашу країну під час підготовки до Євро-2012. За словами заступника голови Держкомітелерадіо Олександра Курдіновича, така промо-кампанія після затвердження Кабміном має стартувати вже влітку цього року. Чотири українські міста відкриють свої обійми для численних вболівальників, отже, зможуть познайомити іноземців з принадами української території. «В першу чергу ця інформаційна кампанія буде зорієнтована на закордонну аудиторію, а також на громадян України, щоб усі мали об’єктивну інформацію про підготовку до Євро-2012. Мета кампанії — показати вичерпні можливості України, які вона має для успішного проведення чемпіонату. Це будуть рекламні ролики, документальні фільми про підготовку до футбольного чемпіонату, про кожне місто, що його прийматиме. Цьогоріч для рекламування потрібно близько 9 мільйонів гривень», — розповів «Дню» пан Курдінович. Наразі головне джерело інформації про Євро-2012 — інформаційний центр «Україна — 2012». «Тут збирається, обробляється, моніториться та поширюється інформація, — пояснює пан Курдінович. — Матеріали розповсюджуються українською, російською та англійською мовами. Виходить спеціальний вісник. Щотижнево проходять прес-конференції».

Щодо закордонних ЗМІ, то там, переконані чиновники, передусім не можна допускати появи необ’єктивної інформації про підготовку до чемпіонату в Україні. Із поляками вже зараз підписано міжурядову угоду про співробітництво в галузі інформації, укладені угоди між НТКУ та телеорганізацією «Telewizija Polska», НРКУ — з радіоорганізацією «Polskie Radio», Укрінформу — з Польським агентством преси. Окрім іншого, Євро-2012 — це ще й шанс покращити рівень технічного оснащення вітчизняних телерадіокомпаній. «Технічну модернізацію бази системи державного телерадіомовлення ми розглядаємо як крок до перетворення його на суспільне мовлення, — запевняє виконувач обов’язків голови Держкомтелерадіо Анатолій Мураховський. — Коли в Україні проводився конкурс Євробачення, ми не зовсім по-господарськи використали виділені на організацію кошти. Тепер ми сподіваємося серйозно модернізувати НТКУ та НРКУ».

Олена ОЛІЙНИК, «День»
Газета: 
Рубрика: