Дизайнерам каналу «1+1» не звикати до нагород. Навіть таким
престижним у світових масштабах, як призи щорічного зльоту медіа-дизайнерів
(оформлювач телепростору комп'ютерних комунікацій) міжнародної дизайнерської
асоціації BDA. Адже минулого року канал «1+1» отримав три бронзові нагороди
за свої ефірні ролики — заставки й перебивки програм. Цього року (як стало
відомо) в фінал конкурсу BDA в номінації «ефірне новостійне промо, зроблене
на студії» вийшов соціальний проект «1+1» — «Ти не один». Оригінальна ідея
зпівставити український культурно-історичний потенціал із світовим (режисери,
художники, вчені) належить генеральному продюсерові «1+1» Олександрові
Роднянському, розробка текстів — Юрію Макарову, а художнє візуальне втілення
— арт-директорові каналу Ользі Захаровій та дизайнерам Олександрові Корєшкову
й Сергієві Горобцю. Отож уся творча група ролика «Ти не один» готується
нині до церемонії нагородження, яка відбудеться 9-12 червня в Сан-Франциско.
За словами Ольги Захарової, конкуренцію «Студії «1+1» у цій категорії склали
такі багатобюджетні телекомпанії, як SBS, NBC. У практиці таких «монстрів»
не передбачені власні дизайнерські відділи. Усю ефірну оболонку створюють
спеціалізовані продакшн-компанії. Тим приємнішою була ця чергова перемога
українських телевізійників на світовому ринку.
Дизайнери «1+1» знову на фінішній прямій
14 травня, 1999 - 00:00
Газета:
Рубрика: