Цікавий факт: виявляється, рівень популярності тієї чи іншої телепередачі можна з'ясувати лише після того, як вона припинить своє існування. Загалом, що маємо - не цінуємо, а втративши плачемо. Передача "Хіт рік" на телеканалі УТ-2, перший вихід в ефір якої відбувся 10 жовтня 1992 р., проіснувала чотири з половиною роки. Але знадобилися зникнення її та її ведучого Анатолія Бондаренка з телеекранів, аби довідатись про те, якою любов'ю у глядачів вона користувалася. Листоноші стомилися носити на телебачення мішки листів, у яких позбавлені улюбленої програми глядачі запитували: "Де "Хіт рік?" Однак більшість теленачальників не "ридання мас" не реагували. Та...
Поспішаємо втішити всіх прихильників названої програми: віднині вона виходитиме в ефір на телеканалі "Інтер".
Творці "Хіт ріка", цього своєрідного хіт-параду, в якому рейтинг відеокліпів визначається не за таблицею популярності продажу компакт-дисків, а за кількістю глядацьких голосів, відданих тому чи іншому кліпу, постаралися вносити якомога менше змін до своєї програми. Як і раніше, передача не віддаватиме переваг якомусь одному напрямку в музиці: і рок, і поп, і техно, і соул, і блюз, - все має однакові права на існування. З п'яти конкурсних кліпів кожної передачі глядачам потрібно вибрати два, які наприкінці кожного сезону - не важливо зима це чи літо - увійдуть до кращої "двадцятки". А вже з неї, знову ж глядачі, голосуючи за допомогою листів, зможуть вибрати "п'ятірку" сезону. На тих, хто відгадає назву цих п'яти кліпів та їхнє розташування в конкурсній таблиці чекає приз.
У невеликі рубрики, що входять до програми, - "Музичні новини", "Цей день в історії" - творці передачі намагатимуться вмістити максимум новин зі світу музики. Рубрику "Поштова скринька" спеціально створено для спілкування з глядачами.
У кінці кожного тижня на шанувальників "Хіт ріка" чекає сюрприз - телегра під назвою "Доміно" - кліпи на замовлення, вибрані за допомогою кинутих на стіл кубиків, де комбінація цифр визначає назву відеокліпа. Ті, хто зумів переглянути перший випуск відродженої передачі в середу, 3 вересня, навряд чи помітили, що "Хіт рік" триває 40 хвилин замість 30, бо творці передачі зібрали в передачі максимум зірок: Дітер Болен з "Dlie sistem", "Enigma", Пер Гестлі, "Whitesnake" та "Backstreet boys", а також маловідома група "Bellini" з хітом літа, що вже минуло, "Самба де Жанейро". І, звісно, "Qveen" - данина пам'яті Фредді Меркурі, якому п'ятого вересня виповнився б 51 рік.
Трохи помолоділий, змінивши невловно свій імідж Анатолій Бондаренко, як і раніше, добре обізнаний з усім, що стосується світу музики. На запитання про те, які хіт-паради на інших каналах він уважає конкурентами "Хіт ріка", Анатолій відповів: "У нас немає конкурентів, а є колеги. Ми всі прагнемо до того, аби розповісти людям про музику, яку вони слухають та про їхніх улюблених виконавців".
І тому щосереди на телеканалі "Інтер" о 23.30 - програма "Хіт рік".