Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

«Еммі» — для найбільш успішних

24 листопада, 2006 - 00:00

Днями в США відбулася 34-та церемонія вручення «телевізійного Оскара» — найпрестижнішої премії «Еммі» від Міжнародної академії телевізійного мистецтва і науки. Нагороди цієї академії вручаються не лише акторам і акторкам, які здобули повагу професіоналів і любов глядачів, не лише режисерам і продюсерам, які створюють якісний і популярний телевізійний продукт. Серед номінантів також телевізійні менеджери. Один з них Рональд Лаудер — голова медіа-компанії СМЕ, що займається розвитком телеринку у країнах Центральної та Східної Європи. І зокрема, компанія СМЕ є мажоритарним акціонером одного з найпопулярніших загальнонаціональних каналів України — «1+1», а також акціонером телеканалів «Кіно» та «Сіті».

Саме Рональду Лаудеру вручили статуетку «Еммі» за першість у розвитку незалежного телебачення в Центральній та Східній Європі.

Спадкоємець бізнес-імперії Лаудерів, ім’я якого багато років тому стало складовою відомого косметичного бренду Еstее Lauder, заснував свою медіа-компанію СМЕ у 1994 році. І вже через три роки після створення телеканалів у Чехії, Хорватії, Румунії, Словаччині й Словенії інвестував кошти у знаменитий нині український телевізійний бренд «1+1».

Загалом структура СМЕ і її місцевих підрозділів містить 13 телевізійних станцій у шести країнах східноєвропейського регіону.

Рональд Лаудер переконаний, що насамперед таким було бажання глядачів Центральної та Східної Європи — мати незалежне телебачення. Нині глядацька аудиторія СМЕ становить приблизно 91 мільйон телеглядачів — у цілому, враховуючи всі регіони мовлення. Успіх компанії у цих країнах, безумовно, невіддільний від успішної бізнес-стратегії, що базується на тісному співробітництві з представниками інтелектуальної і творчої еліти, провідними професіоналами в галузі телебачення у тих країнах, де СМЕ розвиває свій бізнес. Статутом компанії також суворо передбачено, що створення всіх програм, так само як і вибір фільмів і серіалів для показу, здійснюється з урахуванням національних смаків та інтересів, а також з урахуванням культурних особливостей.

Приємно, що у випадку з українським медіа-ринком ця стратегія себе виправдала, і свідченням є той факт, що серед усіх станцій СМЕ телеканал «1+1» — один з найбільш комерційно успішних. Отже, найпрестижнішу нагороду у світі телебачення — «Еммі» Рональда Лаудера — на законних підставах можна внести до активу каналу «1+1», який демонструє справжнє сучасне телебачення.

Повідомляє прес-служба «1+1»
Газета: 
Рубрика: