В останні роки нішеві видання стають усе більш популярними, тому що добре знають свою аудиторію і пропонують їй такі теми, які її насправді цікавлять. Інтернет-газета The Village була створена два роки тому для жителів виключно російської столиці, щоб розповідати їм про ті зміни, які відбуваються в місті. Сьогодні в центрі уваги видання — Москва, Санкт-Петербург і... Київ, а серед аудиторії відповідно — жителі трьох міст. Як розповів «Дню» головний редактор The Village-Київ Євгеній Сафонов, «хоча сторінка про українську столицю робиться не для московської аудиторії, росіянам також дуже цікаво читати про те, що відбувається в Києві». Звичайно, те, що Київ культурний, Київ вишуканий, Київ модерний стає предметом обговорення в російській аудиторії, позитивно. Утім, хотілося б, щоб із цією інформацією ми виходили за межі російськомовного простору і врешті стали реальністю нішеві видання, які об’єднували б Київ із європейськими столицями.
За словами Євгенія Сафонова, ідея створення інтернет-газети виникла тоді, коли ініціатори видання помітили, що публіка пройшла етап культурного самовизначення і чекає якісно іншої інформації:
— Журналісти побачили позитивні зміни в Москві та виріши активно про них розповідати. Спочатку на сайті було передовсім багато споживацької інформації: куди можна сходити, що подивитися, купити, словом, де відпочити. Писали про все, що може отримати від міста активний городянин. Почали розповідати про людей, які роблять Москву кращою. Потім помітили, що такий формат газети затребуваний не лише в Москві, але й в Санкт-Петербурзі. Відповідно, з’явилася редакція в цьому місті. У серпні минулого року керівництво прийняло рішення зробити редакцію також у Києві. У нас працюють київські журналісти, пишуть про виключно наше місто. Тема футбольної першості нас цікавить передовсім як двигун позитивних перетворень у місті. Погодьтеся, що в Києві багато чого з’явилося нового спеціально під Євро. Чемпіонат пройде, а все це залишиться нам. Місто, як на мене, намагається стати європейським, реанімувати свій імідж. Євро-2012 може і повинне вплинути на позитивну динаміку. Позитивні зміни очевидні: відкрили новий термінал у Борисполі, підлатали дороги; у нас під редакцією на вулиці виділили смугу для громадського транспорту. Формально вона була й раніше, але її ніхто ніколи не використовував за призначенням. Такі на перший погляд дрібниці роблять столицю кращою. Зараз усі критикують ніби недолугу міську навігацію, яка нещодавно з’явилася — роз’яснення, як пройти на стадіон, у метро, туалет, банк тощо, — але вона з’явилася, а до цього практично не було.
— За концепцією вашої інтернет-газети, яка спрямована на відвідувачів із Києва, Москви та Санкт-Петербурга, що може бути спільним для мешканців цих трьох міст?
— Спільні проблеми. Теми, яких ми торкаємось у Києві, часто дуже актуальні для Москви та Санкт-Петербурга. У мешканців мегаполісів дуже часто бувають спільні проблеми і зацікавлення. Велике місто дає можливість корисно та весело проводити час. Сьогодні ми розповідаємо росіянам, як приїхати на Євро, де поселитися та як змінилося місто (в тому числі архітектурно), обмеження руху, створення фан-зон. Вірю, що наша газета розвиватиметься й надалі. Можливо, невдовзі відкриються редакції й в інших великих містах України.
Сьогодні на сторінках The Village Києву приділяється особлива увага, пов’язана з Євро-2012. Які музеї, як і коли працюватимуть під час чемпіонату, що нового з’явилося у місті напередодні Євро... А нещодавно The Village дізналася, як Троїцька площа перед НСК «Олімпійський» буде виглядати після турніру. Напередодні Євро-2012 її замостили плиткою, а фасад готелю «Спорт» уже практично реконструювали. За інформацією журналістів сайта, розпочата 2011-го реконструкція Троїцької площі закінчиться лише після футбольного чемпіонату.