Iз приходом зими люди вдягаються в теплий одяг, а канал «1+1» — у новорічний дизайн. З 7 грудня в його телеефірі з’явиться довгоочікуваний Дід Мороз у компанії північних оленів — і заради цього команда дизайнерів каналу поїхала в далеку далечінь — за Полярне коло.
Тепер ефір «1+1» буде прикрашено гаслом «Сезон великих подарунків», оскільки на глядачів чекає безліч новорічних подарунків: прем’єри, святкові новинки, улюблені кінофільми, спецпроекти та святкові концерти. Цього року було вирішено, що Дід Мороз у міжпрограмних заставках і північні олені в його упряжці мають бути справжніми, через що й було здійснено спеціальну поїздку до Норвегії, до міста Тромсо, де живуть північні олені. Якраз у цей час там настає період дуже короткого дня, напередодні полярної ночі. Українцям навіть пощастило побачити північне сяйво. Тому спостерігається абсолютно унікальне природне явище, коли весь день — рожевого кольору. «Тобто холодні гори, холодний сніг, ландшафт, небо має рожевий відтінок, — говорить арт-директор каналу Ольга Захарова, — і при цьому все, що має теплий відтінок — обличчя, червоний колір шуби Діда Мороза, руки — це все просто горить. Це абсолютно непередавано! Якщо, звичайно, для такого ефекту наш оператор чекає «режимного часу» — раннього ранку або пізнього вечора, то там цей режим тривав практично цілий день. З 8-ї ранку і до другої години дня. Там дуже цікавий ландшафт сам по собі. Тут нам довелося б будувати декорацію, а там ми знайшли потрібну нам локацію: виявилося, що всі літні рибальські будиночки забарвлені в яскравий червоний колір — наш корпоративний!»
На роль Діда Мороза визначили технічного супервайзера відділу дизайну Володимира Кожухова — за словами творців, навіть якби був кастинг, він би на ньому переміг, бо за фактурою Володимир — викапаний Дід Мороз: із правильним носом і з дуже добрими очима.
До питання актора-оленя норвезькі партнери поставилися більш ніж серйозно — вони прислали в групу світлини всіх оленів, які перебували на їхній оленячій фермі і могли «працювати» поруч із людьми, виконувати якісь елементарні команди, щоб автори роликів відібрали того, хто їм сподобається. Як зазначила арт-директор, олені виявилися дійсно всі різні, практично як люди: з різними формами рогів, із різними виразами морд. Після фотокастингу група зупинилася на олені Штормі, який, не дивлячись на ім’я, був дуже лагідним. Але й він до кінця третього дня спробував буцнути Діда Мороза — дуже вже його дратували дзвіночки, які гример Анжела Посохова вішала йому на червону збрую.
Для команди дизайнерів це був не лише перший досвід поїздки на Крайню Північ, але й перший досвід продакшн у складі інтернаціональної команди. Сама ідея належала українській стороні, яка й здійснила його виробничо-креативний процес. Менеджмент, організаційні дії на місці та локації надали норвежці, «світло» привезли зі Швеції, а камеру — з Голландії. Річ у тім, що для зйомок новорічних заставок каналу було використано абсолютно унікальну камеру. На неї не знімав ще ніхто ні в Україні, ні в Росії — і оператор Володимир Гуєвський став першим. У світі їх лише 170 штук і вони зараз перебувають у режимі тестування. Це перша цифрова камера, аналог кінокамери 35 мм, яка називається RED ONE. Матеріал, який відзняла команда каналу, практично ідентичний кіноплівці, але цифрова технологія дає можливість уникнути проміжку між відцифровкою та перегоном. В Америці з нею зараз працює режисер «Володаря перснів» Пітер Джексон, знімаючи свій новий фільм про Другу світову війну.
За чотири дні зйомок за умови підвищеної вогкості й при температурі «-10» режисер Роман Дерига встиг зняти все, що було потрібно для мандрівки Діда Мороза в ефірі «1+1», але під кінець роботи унікальна камера не витримала — замерзла. Не звикла працювати за таких умов.