Розпочався журналістський конкурс «Репортери надії в Україні»
В Україні розпочався конкурс «Репортери надії в Україні», який визначить найкращу статтю, репортаж або програму, яка є «інформацією — носієм рішень». Це означає, що матеріал містить інформацію, яка не лише представляє важливі питання сучасного суспільства, а й дає на них конкретні відповіді й шляхи вирішення проблем та спонукає людей до дій. Про це повідомляють організатори конкурсу — Інститут екуменічних студій Українського католицького університету та французька асоціація «Репортери надії». Конкурс створено на зразок подібного проекту, який вже п’ять років успішно реалізується у Франції. Визначення найкращих робіт відбуватиметься у трьох категоріях: відео, аудіо, друкований матеріал у пресі чи інтернеті. Для участі в конкурсі приймають матеріали, оприлюднені в будь-яких українських ЗМІ (українською або російською мовою), а також розміщені в електронних ЗМІ в період з 1 травня 2008 року по 1 травня 2009 року. Роботи на конкурс можуть подавати як автори, так і читачі (глядачі/слухачі) із супровідним листом, де зазначається автор, реквізити видання, телеканалу чи радіо, дата опублікування матеріалу і короткий опис матеріалу. Конкурсні матеріали оцінюватиме експертне журі, до складу якого входять відомі українські журналісти.
ТСН проведе розслідування щодо українських доріг
Телевізійна служба новин (канал «1+1») готує цикл журналістських розслідувань «Дорогосказ», який буде присвячено стану автомобільних доріг України. Автором документального серіалу став кореспондент Максим Сухенко. В ефірі «Дорогосказ» стартує 19 квітня в недільній програмі «ТСН-Тиждень» і буде виходити щодня в основному випуску ТСН о 19.30. Про це повідомляє прес-служба каналу. Серіал складається з дев’яти сюжетів, які «досліджують причини бід наших доріг». «Цією весною з нашими дорогами сталася справжня катастрофа: вони розвалюються, машини йдуть під землю, — цитує прес-анонс Максима Сухенка. — Із 20 тисяч доріг державного значення майже 50% потребують капітального ремонту. Автобани у нас — міфічні. Реально існує тільки один — і той довжиною всього 16 км. Окрема тема — дорожній збір. У Європі ці кошти використовуються для ремонту доріг. В Україні, за інформацією ТСН, до «каси» доходить від 15 до 40 копійок з кожної гривні».
Преса США не друкуватиме «зелених» додатків
Уперше за останні три роки популярний американський журнал Vanity Fair не надрукує так званий зелений випуск, присвячений довкіллю, повідомляє «Телекритика» з посиланням на The Business Insider. Видавець журналу компанія Conde Nast пояснює це заяложеністю теми: питання охорони довкілля вже стали невід’ємною частиною новин, тож спеціальний випуск не потрібен. У попередні роки випуски виходили у травні, на обкладинці торішнього тематичного випуску з’явилася Мадонна, яка «обіймала» земну кулю. The Business Insider висловлює підозру, що однією з причин відмови від «зеленого» випуску могла б бути нездатність видавництва знайти рекламодавців під таку тему.
У Сумах створили «Асоціацію добрих новин»
У Сумах створено «Асоціацію добрих новин», повідомляє «Телекритика» з посиланням на Лілію Наумову, заступника генерального директора Сумської обласної державної телерадіокомпанії. За її словами, велика частина негативу в новинах зумовила необхідність у створенні такої асоціації. Ініціатором її появи виступив колектив радіо «Слобода-FM» (Сумська ОДТРК). Тепер на спеціальну е-мейл адресу члени асоціації можуть надсилати позитивні новини і, за бажанням, отримувати інформацію від інших учасників акції. До «Асоціації добрих новин» запрошено місцеві медіа, громадські організації та громадян — читачів, слухачів, глядачів. За словами редактора радіо «Слобода-FM» Андрія Тарнаруцького, новини Асоціації повинні бути достовірними, мати інформацію корисну для суспільства, не розповідати про діяльність органів державної влади, місцевого самоврядування, політичних партій і блоків та не бути рекламними.