Німецька поліція проводить розслідування після того, як десятки безцінних артефактів у деяких найвідоміших музеях Берліна були змащені маслянистою рідиною невідомими вандалами, завдавши, можливо, непоправної шкоди, заявили в середу німецькі чиновники.
Фрідеріке Сейфрід, директор Єгипетського музею та колекції папірусу, на фото демонструє пошкоджений саркофаг пророка Ахмосе, після того, як невідомі зловмисники пошкодили численні предмети мистецтва та антикваріат на острові музею, а також інші музеї Берліна, в одному з найбільших випадків вандалізму в мистецтві. за десятиліття, за повідомленнями німецьких ЗМІ, у Берліні,
Напади відбулися в години роботи 3 жовтня, але інформацію про них оприлюднила лише ввечері вівторок газета Der Tagespiegel та телерадіокомпанія Deutschlandfunk, які назвали їх одним із найсерйозніших нападів Німеччини на твори мистецтва за останні десятиліття.
Загалом було пошкоджено 63 предмети, серед яких єгипетські саркофаги, кам’яні скульптури та картини 19 століття, що зберігалися в Пергамському музеї, Музеї Нойес та Національній галереї Альте на Берлінському музейному острові.
Співробітники музею заявили, що спроби «надання першої допомоги» усунути залишені плями були успішними, хоча видимі сліди залишились.
«Враховуючи наше настільки враження, що об’єкти були обрані випадковим чином і що між ними немає очевидного зв’язку чи певної мотивації, ми вважаємо, що людина діяла сама», — сказала Карстен Пфоль, слідчий поліції Берліна.
Музеї, які ледь перекинулися через річку від квартири в центрі міста канцлера Ангели Меркель, останні місяці опинилися в центрі безглуздих теорій змови в Інтернет-спільнотах протимаскових та антисоціальних дистанціоністів, які процвітали під час коронавірусу пандемія.
У серпні Аттіла Хільдманн, шеф-кухар знаменитостей, який поширює теорії змови про коронавірус понад 100 000 послідовників у службі обміну повідомленнями Telegram, написав, що в Пергамоні, де проходила реконструкція гігантського вівтаря з давньогрецького міста Пергамон, міститься «Престол Сатани».
Описуючи музей як центр глобальної змови «коронних злочинців», він писав: «Тут вони вночі приносять людські жертви і оскверняють дітей».