Дніпропетровські «Секрети» оцінило ЮНIСЕФ
Українська дитяча телепрограма — вперше у фіналі престижного конкурсу. Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) оголосив лауреатів конкурсу Міжнародного дня дитячого теле- радіомовлення. Уперше в історії цього конкурсу українська дитяча програма виграла регіональну нагороду й потрапила до фіналу — високу оцінку отримала програма «Калейдоскоп секретів» дніпропетровської студії «Разом». Традиційно нагороди від ЮНІСЕФ отримують мовники з різних країн за видатний внесок у розвиток дитячого теле- радіомовлення. Переможця буде оголошено 10 листопада в Нью-Йорку. Лауреати заключного етапу є переможцями регіональних конкурсів серед віщунів, які відмічали Міжнародний день дитячого мовника. Української студії «Разом», визнаній переможцем у Східній Європі, у фіналі доведеться змагатися за головний приз з представниками таких країн як Бангладеш, Бразилія, Німеччина, Гана, Індія, Кенія, Малайзія, Південна Африка, Сурінам і Того. Міжнародний день дитячого теле- радіомовлення (МДДТ) відзначається з 1991-го року в усьому світі в першу неділю березня. Він дає можливість дітям стати учасниками медіа-простору, заохочувати мовників усього світу висвітлювати проблеми дітей. Нинішнього року темою МДДТ було гасло «Об’єднаймося заради дітей: налаштовуйся на дитячу хвилю» — його відзначали майже в 100 країнах світу. Конкурсантів оцінювали команди мовників, теле- та радіоексперти, а також фахівці з медіа. Суддів цікавили зміст програм, їхнє виконання й участь молоді та дітей. «У конкурсі брали участь більш відомі мовники з країн СНД і Східної Європи. У той же час, в Україні наша програма, мабуть, має мало конкурентів, — сказав «Дню» керівник студії «Разом» Олександр Ліванський. — Зараз ми виходимо щонеділі в ранковому ефірі на дніпропетровському 27-му телеканалі, а також на каналах області й України — від Луганська до Хмельницького. У ній ми розповідаємо дітям і підліткам про нашу країну й світ, а ведучими програми виступають діти-інваліди на візках». За словами О. Лішанського, студія «Разом» була заснована дев’ять років тому. Її дитяче-юнацьку програму «Калейдоскоп секретів» створюють юні журналісти та молоді редактори — загалом 10 осіб. Їхня робота вже неодноразово здобувала високу оцінку на різних конкурсах і фестивалях. Загалом — близько 40 нагород, однак увага з боку ЮНІСЕФ — це особливий випадок. «Лауреатами Дитячого фонду ООН, — говорить керівник студії «Разом», — зазвичай ставали телевізійники інших європейських країн. Подібного визнання українські студії ще не отримували, що особливо приємно. Але поїздка за океан, з фінансової точки зору, дитячій телестудії не під силу. Проситимемо владу Дніпропетровська та заможних людей допомогти нам», повідомляє Вадим РИЖКОВ, «День», Дніпропетровськ.
U.A. Inter Media Group придбала телеканал «MTV Україна»
Компанія U.А. Inter Media Group завершила операцію з придбання ТОВ «Музичне телебачення» (телеканал «MTV Україна»). Про це вона повідомила офіційним прес-релізом. За словами власника компанії Валерія Хорошковського, група має намір активно розвивати та збільшувати частку аудиторії каналу «MTV Україна». Також в планах U.А. Inter Media Group — поглиблення співпраці з просування в Україні інших каналів корпорації Viacom International, якій належить бренд MTV. За інформацією інтернет-видання «Телекритика», представники попереднього власника «MTV Україна» — Horizon Capital просили за нього близько 15 млн. дол., проте кінцева сума угоди була набагато нижчою. Нагадаємо, U.A. Inter Media Group Limited заснована в 2005 році. Група володіє 61% акцій «Української незалежної ТБ-корпорації» (телеканал «Інтер»), 90% акцій «КІНО-ТБ» (телеканал «Ентер Фільм»), 90% «МУЗИКА-ТБ» («Ентер музика»), телеканалами К1, К2, «Мегаспорт», телеканалом НТН та іншими медіаактивами, повідомляє Олена РЯБЕЦЬ, «День».
«Ключовий момент» вийде друком
До шостого Дня народження програми редакція програми «Ключовий момент» має намір запустити друковану версію. Про це «День» повідомили автори програми. Видання, що включатиме історії, які розгортались у студії та за кадром, ймовірно вийде в світ навесні 2010 року. Антологія історій «Ключового моменту» планується як щомісячне видання, проте, як стверджують автори програми, в перспективі воно може стати щотижневим. Перехід у друкований формат — не єдине нововведення нового сезону. За словами ведучої Наталії Сумської та керівника проекту Галини Храпко, зміниться формат програми, декорації, музичне обрамлення, підхід до викладу історій. «За роки свого існування «Ключовий» пережив чимало: і конфлікти із керівництвом телеканалу, і погрози позбавлення програми ефіру, і привабливі пропозиції для ведучої на інших проектах... Тим не менше шостий кордон перетнуто, новий сезон відкрито із вересня цього року», — зізнається ведуча програми Наталія Сумська. «Думаю, кожен із наших редакторів є психологом, точніше, став психологом в польових умовах. У першу чергу дотримаємось закону: «Не нашкодити!». Люди бояться, відкривати їх доводиться хитрими шляхами, шукаючи до кожного свій», — пояснює редактор програми Уляна Монастирська.