Шоу «Шанель» у паризькому Великому палаці повідомило про себе гігантськими літерами назви бренду, викликаючи відомий голлівудський знак у горах Санта-Моніки.
Чи це наводило на думку, що креативний директор Вірджинії Віард думала про фільми? «Менше фільмів, ніж актрис», — пояснює Віард, і особливо сучасне життя актрис, починаючи від високих виробничих цінностей червоної доріжки, закінчуючи нестандартним виглядом, отримуючи при цьому «Старбакс» певних знань про те, що папарацці може ховатися в стоянка, «весь процес!».
Тим часом супровідні фільми-тизери, створені Інез та Вінудом, буквально привезли Париж до Тінселтауна, а Сакре-Кер гордо розташувався на тих Голлівудських пагорбах — символічне одруження Віарда з паризьким прохолодним стилем.
Будинок Шанель, звичайно, має столітні стосунки з актрисами, як показала нещодавно відкрита виставка «Габріель Шанель: Маніфест моди» у спеціальному паризькому музеї моди Палац Гальєра (інтелектуально куратором якої є Мірен Арзаллуз). Виставка тонко поєднує в собі ряд одягу Шанель, який носили в приватному житті та на екрані деякі легендарні актриси 20 століття — в тому числі Грейс Келлі, Дельфіна Сейріг та Жанна Моро, — а також голос Мерилін Монро, яка на запитання вона носила в ліжку чудово відповіла «Шанель №5».