Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Сезон полювання на «зірок»

1 вересня, 2000 - 00:00


Напередодні нового телесезону телеклуб «Дня» звернувся до керівників усіх вітчизняних телеканалів з пропозицією розповісти про ту оновлену телекартинку, яка найближчим часом стане надбанням усіх глядачів. У минулому п’ятничному номері «Дня» (№149) ми вже торкалися деяких змін, які відбудуться в нашому телепросторі у вересні. Зокрема, «революційних» процесів на ICTV, де триває повне оновлення як команди, так і обличчя каналу. Сьогодні про це більш конкретно розповість президент каналу ICTV Олександр Богуцький. На запитання «Дня» відповість також голова правління телеканалу «Інтер» Вадим Шаповаленко. У наступних п’ятничних випусках газети — зустрічі з першими особами «1+1», Нового каналу, ТЕТ, СТБ. 1. Чи відбудуться якісь кардинальні зміни на вашому телеканалі в новому сезоні: в концепції мовлення, в журналістській команді, у форматі іміджевих передач каналу тощо? 2. Чим має стати наступний сезон з точки зору розвитку каналу? Основні завдання, пріоритети. 3. Що таке у вашому розумінні «бренд» з точки зору інтересів каналу?

Вадим ШАПОВАЛЕНКО, голова правління телеканалу «Інтер»:

1. У новому телесезоні «Інтер» залишається вірним своїй концепції сімейного каналу й приготував багато цікавих сюрпризів. У журналістській команді також можливі зміни, і це цілком нормально для творчого колективу. Розумна ротація кадрів плюс збереження традицій, вважаю, може піти тільки на користь нашій спільній справі, внаслідок чого виграє глядач.

Щодо «брендових» передач, вони з’являться в ефірі в оновленому вигляді. «Застиглі» програми втомлюють глядача, тому їх необхідно постійно розвивати. На «Інтері» « Уїк-енд» першим представив свою оновлену студію. «НЛО» міняє концепцію, в неї з’явиться новий комп’ютерний «одяг». Виходять оновленими «Прокинься і співай!», «Джентльмен-шоу», «Казки для дорослих з Катею Виноградовою».

Кінопоказ практично на 85-90% стає прем’єрним. Щодня на «Інтері» буде прем’єра фільму, якого не було в ефірному просторі СНД. Крім того, запускаємо кіно під рубрикою «Коли ми були молодими». Цi класичні стрічки, на яких виросло не одне покоління, безсумнівно, будуть цікаві й для нинішньої молоді.

2. Майбутній телесезон відзначений у розвитку каналу появою нових масштабних проектів. Більшість з них — або власного виробництва, або спільного зі студіями-партнерами. Для такого виробництва розроблено стратегію, в якій однією з ключових умов для партнерів «Інтера» є дотримання у виробництві стилістичних вимог каналу. Це означає, що контроль якості, розробка ідей, оформлення — не мають випадати із загальної концепції «Інтера». І тут на нашого глядача чекає цілий «букет» прем’єр: програми «З усмішкою про тварин», «Випадковий свідок», «Показуха», «Особливості національного застілля» і «Особливості національної рибалки» російських акторів, що набули загальноСНГівської популярності — Олексія Булдакова, Віктора Бичкова та Семена Стругаєва...

Як я вже казав, одним з пріоритетів каналу є розширення молодіжної аудиторії. У зв’язку з цим ми готуємо молодіжний канал «Пропаганда», який буде здійснювати мовлення щосуботи й щонеділі з 16 до 18 години. А вже з 4 вересня в ефірі підуть молодіжні серіали. Щосереди, з 6 вересня, починаємо рубрику «Кінотеатр для дорослих» . Необхідно, щоб люди, прийшовши додому з роботи, могли й серед тижня трошки підбадьоритися і отримати позитивні емоції.

Готуємо новий ранковий проект, гадаю, на початку жовтня він з’явиться в ефірі. Над ним серйозно працює професійна команда, і зроблено вже досить багато, з’являться нові обличчя та нові ідеї. Як відомо, ранок дає людям не тільки емоційний заряд на весь робочий день, а й орієнтує їх на вечірній телеперегяд. Тому ми розцінюємо цей проект як певну лабораторію, де обкачуються нові технології, нові прийоми тощо.

У вересні «Слов’янський базар» відзначає свій 10-річний ювілей, і «Інтер» буде ексклюзивно вести його трансляцію.

Порадуємо цікавими передачами любителів спорту: як футбольних вболівальників, так і любителів видовищних спортивних заходів.

3. На мій погляд, «бренд» — це ті програми, які асоціюються з каналом. У нас, безумовно, це — « Уїк-енд», «Мелорама», «Подробиці», «НЛО», «Погода» з Русланою Писанкою. Сподіваюся, нові обличчя, програми, які будуть з’являтися в ефірі в цьому сезоні, також увійдуть в число «брендів» каналу.

Газета: 
Рубрика: