Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Співає і танцює «Весілля Барбі»

19 серпня, 2005 - 00:00

Канал «1+1» в сфері серіального виробництва зажив репутації експериментаторського і новаторського. За давніх часів першою ластівкою серіалів у сучасному розумінні цього тележанру стала багатосерійка «День народження Буржуя». Услід за вдалим проривом «плюси» стали освоювати нові території. Першими взялися за екранізації іронічних детективів Донцової, а потім детективів серйозніше — від Тетяни Устинової. Так популярна проза отримала екранне життя. Тепер ще одна новина. Цього разу — пов’язана не з кульбітами драматургії, а з візуальними ефектами. 22 серпня на «1+1» стартує серіал, про який багато хто довго чув, але побачити вже втратив надію. Чотирисерійне «Весілля Барбі» можна буде вважати ще одним небоязким новим словом у викладі цікавої історії на телеекрані. Адже знімальним процесом керував кліпмейкер!

Адаптувати роман Володимира Грінькова «7 кіло баксів» продюсер Олександр Роднянський запропонував одному з небагатьох режисерів, що зробили ім’я на відеокліпах, — Віктору Придувалову. У свою чергу Придувалов ініціював робити серіал так, як він його бачить. Тобто — максимально альтернативно щодо картинки. Так, традиційний для «мильної саги» любовний сюжет з кримінальним підгрунтям і навантаженням у вигляді втрачених дітей і знайдених батьків вбрали в най-най гламурні «одежi». «Весілля Барбі» Придувалов зняв так, як не знімають жоден серіал, — впроваджуючи кліпові прийоми і примушуючи героїв фільму брати участь у своєрідному fashion-проекті. І, дійсно, таких витончених рекламних інтер’єрів (важливо навіть не те, що скільки коштує, а як це підносить камера), такого хитромудрого монтажу в нашому кіно ніколи не було. Як тільки не знімали столицю, але Київ у «Весіллі Барбі» — це оаза західного світу, повноцінне місто для неабияких історій. До пари йому сюжет подарував ще одну європейську столицю — Ригу, де розгортається друга половина сюжету.

Знімати «Барбі» на балтійському узбережжі Придувалов привіз не тільки діючих персонажів — актрис Ольгу Арнтгольц (Барбі), Снежану Єгорову і акторів Дмитра Мар’янова і Андрія Смолякова, але й гурт «Танок на Майдані Конго». Взагалі, музика у «Весіллі Барбі» — це окреме питання. Саундтрек — повністю український, і той, хто про проект чув давно, могли рік тому побачити титри серіалу й уривки з нього в кліпах «Скрябіна», «Океана Ельзи» і «ТНМК». «Танки» ввійшли до проекту діючими персонажами — як улюблений гурт Барбі. Якщо пам’ятайте, в кліпі «Все тече» виконавиця ролі Ольга Арнтгольц ставить касету Дмитру Мар’янову, який керує машиною. Останній грає одного з шанувальників Барбі. Його суперника діджея Хеджі — натуральний діджей і один iз «Отпетых мошенников» Оскар Кучера. Смішно було спостерігати на зйомках, як водій iз 16-річним стажем Кучера імітував муки з роздовбаним «жигулем». У той час як Арнтгольц, що грає дочку мільйонера i яка в житті з автомобілями поводиться на «ви», мала б хвацько справлятися з вишуканою Хондою-кабріолетом. Її серіальний батько у виконанні Олега Маслєннікова також дуже нервово сідав в шестисотий «Мерседес». Рятувала лише незворушна фізіономія актора: на великих планах Маслєнніков — справжній ділок бізнесу. Таким же мав би відчути себе і давній знайомий «1+1» Андрій Смоляков, що зіграв колись у «Буржуї» лиходія Кудлу. Його герой у «Барбі» — також людина дуже заможна, і щоб опанувати роль, Смоляков запропонував залишити себе на ніч на знімальному об’єкті: шикарному заміському будинку під Броварами. Готель відмінили, і актор до кінця зйомок перебував у декораціях. Яким вийшло все це розкішне життя-буття, побачимо скоро. У всякому разі, «Весілля Барбі» не варто пропускати — для любителів серіалів це така ж екзотика, як для городян — гуляння на сільських весіллях.

Вероніка ФРАНКО. Фото надано прес-службою «1+1»
Газета: 
Рубрика: