Творче об'єднання «Чиз», знайоме телеглядачам за серіалом «Фотосалон «Чиз», спільно з телекомпанією «Приват ТV» 17 квітня представило на каналі «Інтер» нову розважальну програму «Не час».
Програма складається з постійних рубрик «Не свіжі новини», «Не погода», «Не реклама». Як, напевно, вже здогадалися читачі й пересвідчилися телеглядачі, вона є пародією на інформаційні програми.
Керівник і режисер програми Едуард Верхотуров , серед акторів лише три випускники Харківського інституту мистецтв, інші — непрофесіонали. Вони молоді, сповнені ентузіазму, творчої енергії. І кожний, безумовно, або обдарований, або талановитий, або геніальний, залежно від настрою.
Щоправда, нині у вітчизняному телеефірі гумористичних програм предостатньо. Чим же буде вирізнятися «Не час»?
— Хоча б тим, — ледве чи не в один голос відповідають її творці, — що не станемо, як це робиться в більшості подібних проектів, екранізувати анекдоти. Урочисто обіцяємо!