Авторами проекту виступили консалтингова компанія K&K Group і рекламне агентство TABASCO. Зйомки ролика на навчальному полігоні проводила студія LimeLite Studio за підтримки Сухопутних військ ЗСУ. «Командування СВУ звернулося до Гната Коробка та Олександра Копила з K&K Group з проханням допомогти в налагодженні комунікації з громадськістю. Початком нашої співпраці був цей ролик, реалізований повністю на волонтерських засадах. Це вражаюча колосальна робота. Хочу подякувати всім, хто взяв участь у його створенні», — висловив подяку заступник командувача Сухопутних військ полковник Олександр Голоднюк у «Фейсбуці».
Автор проекту Гнат Коробко зазначив: «У ролику показані прості речі і справжні люди: солдати і офіцери Сухопутних військ України. Це не супергерої з фільмів. Коли ти спілкуєшся з ними, бачиш звичайних хлопців. Але є речі, які виділяють їх серед інших — справжні воля і дух. Це сила нашої армії. Хочеться також відзначити величезний ентузіазм і згуртованість усіх учасників проекту, а це люди з різних сфер. Така консолідація ще раз доводить: ми змінюємося, змінюється країна».
Як зазначили автори проекту, ролик закликає українців вступати на контрактну службу і розповідає про Сухопутні війська.