Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

ТБ-ДАЙДЖЕСТ

18 січня, 2008 - 00:00


СТБ відкриє канал для молодих чоловіків

Форматом нового каналу стане «документальний екшн». Адже цільова аудиторія — молоді чоловіки в віці до 30 років, які активно споживають інформацію. «Ефір нового каналу буде наповнений яскравими, провокаційними, часто навіть епатажними програмами, розрахованими на любителів різноманітних гострих відчуттів, — повідомляє прес-служба телеканалу СТБ. — Програмна сітка забезпечить необхідну дозу адреналіну: трюки, екстремальні види спорту, бої без правил, бойові мистецтва, програми у жанрі «Очевидець», фільми про хижаків — крокодилів, акул та інших небезпечних тварюк, а також про природні аномалії». За словами маркетинг-директора СТБ Руслана Терещенка, екшн-канал буде запитаним, як серед телеглядачів, так і серед рекламодавців.


Опра Уїнфрі запустить власний телеканал спільно з Discovery Communications

Наступного року знаменита телеведуча Опра Уїнфрі має намір стати співвласником брендового кабельного телеканалу компанії Discovery Communications під назвою OWN: The Oprah Winfrey Network («Мережа Опри Уїнфрі»). 2009 року він з’явиться на екранах телевізорів понад 68 млн. домогосподарок замість Discovery Health Channel — телеканалу, який присвячено темам здоров’я, якому виповнилося вісім років, повідомляє газета The New York Times, США. Опрі Уїнфрі буде надано повний редакційний контроль над спільним підприємством. Вона відповідатиме за програмне наповнення, брендинг і креативне бачення телеканалу. Мовлення нового телеканалу буде узгоджене з роботою вебсайту Опри Уїнфрі — Oprah.com. Уклавши угоду, Опра не має наміру розлучатися з прихильниками свого шоу, яке б’є всі рекорди внаслідок своєї популярності. Контракт Опри Уїнфрі як телеведучої дійсний до 2011 року. Інформаційне агентство Associated Press повідомляє, що до програм нового телеканалу, можливо, прикладуть руку постійні гості «Шоу Опри Уїнфрі». Доля ток-шоу, що полюбилося глядачам і прав на повторне використання його матеріалів обговорюється. Часу для рішення достатньо — до кінця сезону 2010/2011. Уїнфрі надавала істотну фінансову підтримку кабельному телеканалу Oxygen, придбаному NBC Universal минулого року. Проте з’являючись в ефірі телеканалу, вона не мала над ним редакційного контролю, який отримає над спільним із Discovery проектом.

Газета: 
Рубрика: