Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

ТБ-ДАЙДЖЕСТ

29 серпня, 2008 - 00:00

Петро Порошенко купив 25% Радіо ONE

Інвестиційний фонд Петра Порошенка «Прайм ессетс кепітал» отримав дозвіл Антимонопольного комітету на придбання частки у статутному капіталі ТОВ «ТРК «Пілот-Україна» (Радіо ONE). Угода забезпечує покупцеві перевищення 25% голосів у вищому органі управління товариства. Про це повідомила «Телекритика» з посиланням на прес-службу АМКУ. Радіо ONE є частиною Українського медіа-холдингу (УМХ), веде мовлення на 15 міст України. Це вже не перша угода на медіа-ринку між Петром Порошенком та УМХ: минулого року Порошенко та холдинг Бориса Ложкіна стали партнерами по найбільшій радіомережі в Україні — «Радіо 5».

«ТСН» змінює обличчя та розслідує

У «Телевізійній службі новин» каналу «1+1» — нові заставки, обличчя та манера спілкування з глядачем. Прес-служба телеканалу характеризує її як доступну й зрозумілу. Збільшується тривалість та кількість випусків: з понеділка по п’ятницю «ТСН» буде виходити о 14.30, 17.00, основний випуск — о 19.30, та о 22.30. Вечірні новини о 17.00 відтепер буде розповідати Марина Леончук, яка прийшла на «плюси» з каналу «К1», а ведучою основного випуску о 19.30 стане Тетяна Кравченко, яка раніше працювала ведучою на Першому Національному. Телеканал «1+1» також збільшує кількість корпунктів, повідомляє газета «Дело». До 1 вересня планують відкрити корпункти в Луцьку, Полтаві, Хмельницькому, Чернігові, Кіровограді, Чернівцях та Севастополі. Прес-служба каналу також повідомляє, що «ТСН» починає серію журналістських розслідувань на актуальні для українців теми. У понеділок стартував репортерський 12-серійний спецпроект Інни Боднар — «Земля розбрату», в якому кореспондент «ТСН» спробує розібратися в «земельному свавіллі», з’ясувати, як відбувається «дерибан землі» в Україні, чому в країні не працюють закони, що регулюють право власності на землю, скільки реально коштує «сотка» у різних регіонах країни, хто змушений продавати, хто скуповує і хто заробляє на цьому мільярди.

— Під час роботи над темою ми зіткнулися із самими неймовірними ситуаціями, — цитує повідомлення каналу Інну Боднар. — Земля в Україні стає найбільш дорогим товаром, а тема земельного поділу мені дуже близька, тому що я сама родом із Київської області. Те, що я побачила, шокує! Дуже часто прості селяни не можуть продати свій пай, щоб купити собі ліки чи оплатити термінову операцію, у той час як можновладці запросто отримують десятки й сотні гектарів.

Наступний цикл про хабарництво в медицині готує журналістка Світлана Усенко.

Нова підсумково-аналітична програма Юрія Громницького на Першому каналі

Програма «По-перше» стартує на Першому каналі з жовтня. Про це повідомляє офіційний сайт каналу й цитує президента НТКУ: «Це буде своєрідний аналіз того, як Україна прожила тиждень», — коментує новий проект Василь Ілащук. Передуватиме програмі випуск «Точки зору», яка виходила на каналі і раніше. А програма «По-перше» збиратиме політиків, політтехнологів, психологів, аналітиків та експертів. «Точка зору», яка не зникне з нашого ефіру і виходитиме з понеділка по четвер. Чотири рази на тиждень в студії «Точки зору» порушуватимуться найважливіші теми з життя країни. А в п’ятницю на Першому зберуться імениті політики, політтехнологи, психологи, аналітики та експерти з того чи іншого питання, аби говорити про те, чим і як жила Україна цей тиждень. Якщо зле — чому, якщо добре, то що треба зробити, щоб множити позитив,» — зазначає Василь Ілащук. Над обома програмами працюватиме єдина команда і ведучий Юрій Громницький. Глядачів до студії запрошувати не будуть, ведучий залишатиметься сам на сам із гостями програми.

Цікаво, що в сітці мовлення програма перетинатиметься в часі з доволі серйозним конкурентом — ток-шоу «Шустер Live».

Перший номер українського Marie Claire з’явиться в продажі 16 вересня. Про це повідомляє «МедиаБизнес».

Журнал Marie Claire. Ukraine був зареєстрований 19 серпня у рамках видавничого дому «Ашет Філіпакі Шкульов-Україна» (який видає також журнали Elle, Maxim). За словами випускового редактора нового видання Наталі Колашник, журнал вийде накладом 40 тисяч екземплярів. Він з’явиться в точках продажу по всій Україні.

«Над проектом в україні працюватиме міжнародна команда, — цитує президента видавничого дому Віктора Шкульова ресурс Media Guide. — Своїм професійним досвідом поділяться найкращі спеціалісти Marie Claire з Італії, Франції, Росії. Українська частина команди набрана з провідних спеціалістів на українському ринку.»

Головним редактором призначена Тетяна Дячкова, яка вже має досвід керування журналами.

Якби медіа вступили в «картельну» змову...

Засновник «Студії 1+1», а зараз — генеральний директор холдингу «СТС-медіа» Олександр Роднянський дав інтерв’ю електронному виданню «Українська правда». На питання про необхідність захищати український національний інформаційний простір він відповів: «Я гадаю, охорона інформаційного простору (читай — обмеження) — це питання політичне. А українська політика надзвичайно маргінальна за рівнем інтелектуального градусу. Про яку охорону національного інформаційного простору можна говорити за доби, коли світ цілком прозорий завдяки інтернетові та технології Web 2.0?! Свобода інформаційного простору — ознака демократичного суспільства. Не можна сполучати китайську модель інформаційної політики з європейським лібералізмом і ринковим підходом до медіа.

Власне, все має зводитися до конкуренції — її наявність є показником здоров’я всякої системи, в тому числі, інформаційного простору». Зміни, що відбуваються на «1+1» пан Роднянський пояснив існуючою бізнес-стратегією: «Сьогодні «1+1» — це компанія, яка існує в рамках бізнес-стратегії. Не творчої ідеї, не суспільної необхідності, не ділової перспективи.

«1+1» — це була альтернатива. Це було інноваційне ТБ: перші ток-шоу, гейм-шоу, вітчизняні серіали. Ми все робили першими. На певному етапі розвитку стало ясно, що канал має два можливих шляхи. Перший — зберегти власну альтернативність та деяку відокремленість, але перетворитися на «бутіковий» проект. Своєрідний «заповідник».

Другий — стати компанією, яка є частиною міжнародного бізнесу, що функціонує за міжнародними стандартами. Ми пішли другим шляхом, тому що на етапі ухвалення рішення в Україні були створені нерівні умови для основних гравців ринку. Протистояти цьому було можливо. В нас не було ані засобів, ані ресурсів.

Нашим партнером стала Міжнародна корпорація СМЕ: вона намагається впровадити на українському ринку універсальну модель прагматичного бізнесу, яка на останньому етапі історії «1+1» перемогла в умовах культурної та суспільної стагнації», — заявив медіаменеджер виданню.

У той же час Олександр Роднянський говорить про те, що медіа повинні домовитись, щоб з політики як головного телеоб’єкта переходити на соціальні теми: «В українському телеефірі головний персонаж — політик... Це не тільки проблема суспільного клімату в Україні. Це результат діяльності медіа, які, власне, визначають «порядок денний». У сьогоднішніх умовах реальними celebrities в Україні є політики, які повинні, за логікою, брати участь у таких проектах як «Танці із зірками». Не актори, режисери, письменники, спортсмени як у США, Франції чи Росії, а політики.

Кращим рецептом для видужання країни була б така фантастична ситуація, коли всі медіа вступили б у «картельну» змову і змінили порядок денний: вони заговорили б про нагальне — про здоров’я, освіту, виховання дітей, кар’єру, культуру, ціни та про побутові обставини життя.»

У Франції заборонили дитячі телеканали

Вища рада з телерадіомовлення Франції заборонила роботу телеканалів, призначених для дітей до трьох років. На думку чиновників, їх передачі завдають шкоду здоров’ю дітей, повідомляє «МедіаБізнес» із посиланням на акаdо.com. Телеканали BabyFirst та BabyTV здійснювали цілодобове віщання програм, призначених для малят. Природно, подібні канали користувалися популярністю у батьків, оскільки давали їм довгоочікуваний відпочинок. За словами представника ради Христини Албанель, багато хто з батьків використовував ці канали замість колискової — діти засинали під час перегляду телепрограм. Тим часом, відповідно до медичних досліджень, зловживання телевізором у такому віці може привести до пасивності, проблем із мовою та сном, до розвитку залежності та інших захворювань центральної нервової системи, повідомила Албанель.

«Файна Юкрайна» – на «Новому каналі»

У новому сезоні на каналі з’явиться шоу «Файна Юкрайна». Про це повідомляє прес-служба «Нового каналу». «Файна Юкрайна» буде складатися зі скетчів (невеликих сюжетів), що розповідатимуть про побут, політику, кохання, шоу-бізнес. Ведучими й акторами стануть резиденти «Comedy Club UA» Андрій Молочний та Сергій Притула, а продюсуванням займеться команда на чолі з Дмитром Царенком (творці «Comedy Club UA»). У серпні була знята велика частина першого циклу програм, а в ефір шоу вийде у вересні.

Газета: 
Рубрика: