Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

ТБ-НОВИНИ

23 січня, 2009 - 00:00

Промову Обами «порізала» цензура Китаю

Під час прямої трансляції інавгураційної промови Барака Обами на китайському телебаченні з неї зникли слова про комунізм та дисидентський рух, повідомляє lenta.ru з посиланням на AFP. Цензури також зазнав і опублікований друкарський переклад виступу американського президента.

Занепокоєння китайської влади викликав заклик Обами пригадати, що попередні покоління «скидали комунізм і фашизм не лише силою зброї, але також твердими переконаннями й об’єднанням у міцні союзи». Зазнало цензури й звернення до правителів деяких держав, які «тримаються за владу за допомогою корупції та обману, примусивши замовкнути незгідних».

Агентство уточнює, що в «незручних» для влади місцях промови трансляція припинялася і в кадрі замість американського президента з’являвся китайський ведучий.

Телевізійну трансляцію церемонії інавгурації Барака Обами подивилося 37,8 мільйона американців, повідомляє видання TV Week з посиланням на попередні дані компанії Nielsen Media Research. Отримані компанією результати відображають кількість американців, які дивилися трансляцію по 17 найбільших телеканалах, у тому числі кабельних, у період з 10.00 до 17.00 за східним поясним часом. Тож, за кількістю телеглядачів церемонія інавгурації Обами поступилася лише інавгурації Рональда Рейгана 1981 року; її подивилося 41,8 мільйона осіб.

New York Times позичить $250 млн. у мексиканського мільярдера

Видавничий будинок New York Times Company отримає позику в $250 мільйонів. Про це повідомляє «МедіаБізнес» із посиланням на AFP. Позику надасть мексиканський мільярдер Карлос Слім в обмін на облігації терміном погашення в шість років із 14% прибутком.

Слім уже володів 6,4% акцій New York Times Company, які вони придбав у вересні 2008 року за $118 мільйонів.

У листопаді 2008 року різко впали рекламні прибутки газети. Переважно це сталося за рахунок зниження об’ємів реклами розваг, автомобілів і нерухомості. За прогнозами, 2009 рік для The New York Times повинен стати найскладнішим за всю її історію.

Українська компанія FILM.UA Production планує співпрацю з Польшею

Одна з найбільших компаній, що займаються виробництвом телефільмів і серіалів для українських та російських каналів — FILM.UA Production — збирається виходити на східноєвропейський ринок. Повідомляє «МедіаБізнес» зі слів директора компанії Сергія Антонова.

«Ми думаємо про вихід на східноєвропейський ринок, наприклад, Польщу, з пропозиціями спільного виробництва, — зауважив він. — Як тільки закінчимо будівництво власної кіностудії, ми поїдемо по світових кіновиробниках із пропозицією виробляти кіно тут, як це відбувається в Чехії чи Болгарії».

Орієнтовна дата закінчення будівництва кіностудії — 2010 рік. Зараз на її території діє п’ять павільйонів. За два роки планується добудувати ще декілька — зі всіма технологічними можливостями для великого кіно.

Сергій Антонов переконаний, що орієнтація на східноєвропейський ринок може стати виграшною. «У нас порівняно з Польщею виробництво майже наполовину дешевше, починаючи від техніки і закінчуючи людським ресурсом», — вважає Антонов.

Газета: 
Рубрика: