У часи пандемії COVID-19 компанії, впроваджуючи свої технології, дбають і про забезпечення нових потреб. Скажімо, компанія Hitachi-LG Data Storage спочатку розробила свій датчик 3D LiDAR People Counter для роздрібних магазинів для відстеження руху покупців та аналізу даних задля покращення продажів та задоволення споживачів, пише Рейтер. А тепер підприємство поєднало цю програму з додатком для виявлення тепла та камерою, який вимірює температуру споживачів та перевіряє, чи носять вони маску завдяки системі розпізнавання обличчя. Технологія відстежує кількість людей та їх переміщення, щоб зменшити натовпи, і оцінює час очікування біля кас, щоб допомогти зменшити ризик зараження. Оновлення представили на щорічній виставці Wearables Expo в Токіо
Інша компанія, Union Tool, під час заходу заявила, що сподівається продавати свій переносний датчик у тому числі як пристрій контролю для пацієнтів з COVID-19, що перебувають на карантині. Датчик, який може віддалено контролювати пульс та температуру людини, тепер використовується для контролю здоров’я та збору біометричних даних для занять спортом та фізичних вправ. Union Tool об’єднується з Toyobo для створення датчика, який можна носити на одязі.
«Якщо в майбутньому кількість пацієнтів збільшиться і більше людей потребуватиме карантину вдома чи в готелі, я думаю, що існує можливість того, що такі датчики можуть використовуватися для віддаленого контролю стану людей у режимі реального часу», — цитує Рейтер Наокі Джимбо, керівника відділу продажів і маркетингу Union Tool.
На фото: Співробітники Toyobo демонструють одяг «COCOMI», який може отримувати дані про фізіологічну інформацію людини, яка його носить, на виставці в Токіо, Японія, 20 січня 2021 року.