«Лобстерополіс» Філіпа Колберта — це найбільше на сьогоднішній день опитування художнього всесвіту Колберта у Великій Британії, яке запрошує глядачів брати участь у роботах у цифровій формі та на місці, повідомляє saatchigallery. Віртуальний досвід дозволяє відвідувачам пересуватися по галереї за допомогою смартфона або комп’ютера та наближатись до безпрецедентних деталей монументальних картин і скульптур Кольбера.
Одностороння система проводить відвідувачів через виставку, вибравши шлях через мистецтво, яке опитує масове споживання та посилання на сучасну культуру та історію. Колберт створив глобальний прихильник для своєї персони мультфільму омарів та своїх майстерних картин гіперпоп-історії. Його робота досліджує закономірності сучасної цифрової культури та її зв’язок із глибшим історичним діалогом. Оскільки ідея шоу народилася в результаті ізоляції через коронавірус і соціальне дистанціювання, Колберт хотів створити концепцію, що захищає від блокування.
Колберт зазначає, що багато символічних посилань на історію мистецтва стали настільки ж знаковими самі по собі, як Coca Cola чи Google; Роботи Уорхола легко впізнати, як знак Макдональдса чи символ яблука. Оскільки робота Колберта стосується реалій гіперспоживання — і того, що вважається «завантажуваним» досвідом у соціальних мережах, «Лобстеропія» Колберта є продовженням подорожі омара, як головного героя мистецтва. Роботи Філіпа Колберта — це спроби оновити практику колажу для епохи Інтернету. Його картини кидають виклик і іграються з культурним словником глядача. Він накладає звичайні, банальні предмети на намальовані обличчя і поєднує портрети з популярною культурою. Смайли, комп’ютерні вікна, класична архітектура, плями Ліхтенштейна, звукові ефекти коміксів, рослини кактусів та нерівні курсори миші — все це має місце у арт-світі Колберта.