Канал для медиків
Найближчим часом в Європі з’явиться телеканал, цілком присвячений медицині, повідомляє www.tv.net.ua. Про намір запустити пілотну версію TV під умовною назвою Eurоpеаn Pаtiеnt Infоrmation Chаnnеl/ЕРIС — Європейський інформаційний канал для пацієнтів — заявили компанії Johnson & Johnson, Novartis, Pfizer і Procter & Gamble, повідомляє Wоrld Аdvertising Rеsеаrch Cеntеr.
Аналітики вважають, що поява нового телеканалу пов’язана, насамперед, із необхідністю для фармкомпаній обійти серйозні обмеження з просування їхньої продукції, що існують на Заході. Кодекси з обмеження медичної реклами існують майже у всіх європейських країнах.
На європейському ТБ з’явиться прихована реклама
Європарламент і Європейська Рада підписали «Директиву про аудіовізуальні медіасервіси», яка дозволить телевізійним компаніям розміщувати у фільмах і телепрограмах приховану рекламу (так званий продакт-плейсмент).
Європейські продюсери довго нарікали на те, що перебувають у невигідному становищі, в порівнянні з їхніми американськими колегами, оскільки не мають можливості застосовувати приховану рекламу. Продакт-плейсмент має на увазі використання у фільмах і передачах реальних товарів замість реквізиту. Під тиском мовних компаній Євросоюзу нічого не залишалося, як зробити цей вид реклами легальним у всіх програмах, виключення складають тільки дитячі телепередачі. На початку і в кінці програми, а також після рекламної паузи глядача повинні попереджати про наявність прихованої реклами.
Повернення «Невродливої»?
Пригоди Каті Пушкарьової на СТС користувалися такою любов’ю глядачів, що про продовження серіалу заговорили, коли він ще йшов в ефірі. Тепер чутки стали реальністю: представники компанії «АМЕДІА» — виробника серіалу — зустрілися з правовласниками — компанією Sony Pictures, щоб обговорити умови написання й купівлі сценарію, повідомляє www.telesem.ru. Цю інформацію підтвердили в прес- службі «АМЕДІА». Поки сценарій в стадії написання. Але актори не дуже радісно сприйняли новину. «Я чув, що йде підготовка, — розповідає виконавець ролі Андрія Жданова, Григорій Антипенко. — Але поки мені не дозволять прочитати сценарій від початку й до кінця, я навряд чи погоджуся на участь. До того ж, мені здається, що «Не родися вродливою» — і так уже завершений проект. Що там ще накрутити можна, не знаю».