ICTV покаже документальний фільм про Iгоря Пелиха
21 червня, у неділю, об 11.40 в ефірі каналу ICTV вийде документальний фільм «Галопом по життю» про телеведучого та продюсера Ігоря Пелиха, який загинув на початку травня. Про це повідомляє прес-служба каналу. Автором і режисером фільму став Іван Ясній — режисер програми «Галопом по Европах», який товаришував і працював з ведучим протягом двадцяти років. У зйомках взяли участь його друзі, близькі та колеги. Співака Андрія Підлужного та Ігоря поєднала пісня на слова Тараса Шевченка — Пелих написав до неї музику. Кузьма постійно згадує пригоди з Ігорем в Еміратах, де соліст гурту «Скрябін» загубив свій паспорт. Про тернопільський період розповість Святослав Вакарчук. «Ми вирішили не порушувати життєствердну позицію Пелиха й зняти кінострічку у драйвовому та веселому «галопівському» стилі, — цитує прес-служба Івана Яснія. — Ми звернулися за коментарями до тридцяти близьких Ігорю людей. Кожен з них, як пазл. Склавши їх до купи, отримаємо образ Ігоря Пелиха. Під час підготовки фільму складалося враження, що він ніби поруч, і допомагає нам. До речі, Ігор у фільмі виступить ведучим».
Українська блогосфера нараховує понад 420 тисяч блогів
Цікаві дані, що стосуються української блогосфери опублікував днями «Яндекс». На червень 2009р. число українських блогів становить понад 420 тисяч і близько 20 тисяч співтовариств. Це на 70% більше, аніж півроку назад, повідомляє «МедіаБізнес» із посиланням на інформаційний бюлетень «Яндекса». Частка активних блогів (таких, які містять не менше п’яти записів і оновлювалися хоча б раз за останні три місяці) становить 15%, частка активних співтовариств — 13%. Згідно з даними бюлетеня, близько 80% українських блогів (активних і неактивних) розташовані на трьох блогогостінгах: livejournal.com, blogs.mail.ru і liveinternet.ru. Все більш помітними стають українські блогохостінги: Dnevnik.bigmir.net, blog.i.ua, blog.meta.ua, blox.ua. На цих чотирьох гостінгах розташовано приблизно 15% українських блогів. Набирає популярності Twitter.com. За останні півроку число українських акаунтів цього сервісу виросло в дев’ять разів і становило п’ять тис. Число українських автономних блогів навесні 2009 року перевищило вісім тис. Це майже вдвічі більше, аніж півроку назад. 73% особистих блогів і 95% співтовариств зареєстровано у восьми українських містах: Києві, Одесі, Харкові, Донецьку, Дніпропетровську, Сімферополі, Львові та Запоріжжі. Кожного буденного дня українські блогери пишуть близько 20 тисяч постів і близько 60 тисяч коментарів. У середньому український особистий блог оновлюється раз на 22 дні. Середній український блогер — дівчина 22 років із Києва, у неї 19 друзів (серед них 9 взаємних), вона бере участь у 13 співтовариствах і веде свій щоденник вже рік і три місяці.
Британська книгозбірня відкрила онлайн-архів газет XIX сторіччя
Британська книгозбірня, найбільша національна бібліотека Сполученого Королівства, виклала в інтернет газети з 1800 до 1900 років. Оцифровано близько двох мільйонів сторінок із усім їхнім вмістом — від політичних коментарів до рекламних оголошень і некрологів. Доступ до архіву зроблено платним: наприклад, за 6 фунтів 99 пенсів протягом 24-х годин можна скачати 100 статей. Тижневий «квиток» коштує 9 фунтів 99 пенсів і дозволяє перегляд 200 статей. Проте частина матеріалів, присвячених найважливішим і гаряче обговорюваним у пресі XIX століття темам, залишена у відкритому доступі: це вибрані статті про події Наполеонівських воєн, Кримську війну, повстання сипаїв, аболіціонізм, чартизм і вайтчепельські вбивства — злочини Джека Потрошителя. Безкоштовними зроблено матеріали двох масових ілюстрованих газет: The Graphic і Penny Illustrated Paper. Архів, забезпечений повнотекстовим пошуком, включає в себе 49 газет, повідомляє Lenta.ru.
«Динамо» планує запустити клубний супутниковий телеканал
Футбольний клуб «Динамо» (Київ) планує створити власний клубний супутниковий телеканал «Динамо Київ ТБ» на базі однойменної телевізійної продакшн-студії. Про це повідомляє «Телекритика» з посиланням на директора медіа-центру ФК «Динамо» Сергія Полховського, який розробив творчу концепцію і бізнес-план мовника. За його словами, минулого року керівництво «Динамо» позитивно сприйняло проект клубного телебачення. А рішення про початок роботи над проектом може бути прийняте вже в серпні. Футбольний клуб уже має власну продакшн-студію «Динамо Київ ТБ», яка виробляє програму «100% Динамо», що виходила на телеканалах «Мегаспорт», 1+1 International, «Інтер+», ТРК «Ера». Згідно з розрахунками, на старт телеканалу потрібні близько трьох млн. доларів. На утримання мовника необхідні 700—800 тис. доларів на рік. Запуск «Динамо Київ ТБ» залежить від остаточного рішення керівництва клубу і початку фінансування. «Як буде згода, розпочнеться робота з отримання ліцензії. Ми розраховуємо почати мовлення через 9—10 місяців від моменту згоди керівництва й початку фінансування», — каже Сергій Полховський. За оптимістичними прогнозами, канал зможуть технічно приймати три млн. домогосподарств у Європі та Північній Америці. Телевізійних сигнал планують поширювати із супутника Sirius. Також є попередня згода російських кабельників, а незабаром відбудеться зустріч із представниками Молдови. «Динамо Київ ТБ» планує мовити 24 години на добу, закільцювавши програми в блоки-повтори, як це роблять нішеві канали. «Ми можемо видавати щоденно чотири-шість годин власного оновленого продукту, включаючи розмовні програми, футбольні матчі з доматчевими та післяматчовими сюжетами й обговореннями, щоденні тренування, архівне відео, яким ми володіємо, портрети гравців минулих років, інтерв’ю. Якщо інший канал чи продакшн зробить щось про київське «Динамо», то ми може й купимо його. Але розраховувати будемо на 100% власного виробництва», — наголосив Сергій Полховський.